關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮) ...
發新帖
查看: 747|回覆: 1
go

聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


337
1#
發表於 09-6-27 17:30 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
因停課關係, 令到今年畢業禮取消左, 好唔開心. 其實以我所知, 都有部份幼稚園繼續進行今年的畢業禮.

我地依家已經有部份家長因呢件而開始打電話比其他家長, 問大家意見, 睇下大家係咪都想有返個畢業禮, 如果有大部份家長都同意, 家教會就會幫我地同學校反映, 下星期家教會同學校有個常會, 到時就會同校方提出.

如果你係今介升小一的家長, 唔想自己仔女的第一個畢業禮咁就無左, 請PM我, 或在此留言.

(我囡囡係讀K.3C班架)

[ 本帖最後由 samrley 於 09-6-27 23:59 編輯 ]
   0    0    0    0
我叫曉琳豬豬 :oops: 16OCT2003係聯合出世.

Rank: 3Rank: 3


337
2#
發表於 09-6-29 17:03 |只看該作者

回覆 1# samrley 的文章

請PM我, 或在此留言.
我叫曉琳豬豬 :oops: 16OCT2003係聯合出世.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖