- 在線時間
- 27 小時
- 最後登錄
- 20-9-10
- 國民生產力
- 14
- 附加生產力
- 196
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 127
- 主題
- 22
- 精華
- 0
- 積分
- 337
- UID
- 11221
 
|
因停課關係, 令到今年畢業禮取消左, 好唔開心. 其實以我所知, 都有部份幼稚園繼續進行今年的畢業禮.
我地依家已經有部份家長因呢件而開始打電話比其他家長, 問大家意見, 睇下大家係咪都想有返個畢業禮, 如果有大部份家長都同意, 家教會就會幫我地同學校反映, 下星期家教會同學校有個常會, 到時就會同校方提出.
如果你係今介升小一的家長, 唔想自己仔女的第一個畢業禮咁就無左, 請PM我, 或在此留言.
(我囡囡係讀K.3C班架)
[ 本帖最後由 samrley 於 09-6-27 23:59 編輯 ] |
|