- 在線時間
- 22 小時
- 最後登錄
- 17-11-13
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 473
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-6-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 41
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 520
- UID
- 507629

|
HI,各位!
我知好多家長煩緊今年小一派位,雖然我唔係今年...但今年9月我都要為我囡囡揀小學啦...我好希望聽下你地寶貴嘅意見!!Thanks!!
上面4間小學你地有咩評價呢?
小女讀緊佛教幼稚園,所以入兩間佛教學校比較易,這兩間好嗎?
我好想知這4間升中派位如何,請問有冇人知呢?
Thank so much!! |
|