註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
已刪除用户
原帖由 ziyi 於 09-7-27 13:57 發表 謝謝! 那報名表是親身去學校拿的嗎?
複式洋房
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-27 14:30 發表 ziyi, 無表架, 寫信去+portfolio就ok了 chan803, 你都好丫, 有得in下, 我果時send左幾次去, 連in都無呀.....
原帖由 lulucns 於 09-7-27 16:50 發表 想問問是否親身送去校務處的?
原帖由 chan803 於 09-7-27 17:02 發表 We just mailed the application letter to the school.
原帖由 ziyi 於 09-7-27 17:20 發表 我女女9月升K2, 正常升小一是2011/2012那學期,那什麼時間寄申請信至學校?是否一定要連Profolio?