關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 馬鞍山幼稚園邊間好?
發新帖
查看: 1421|回覆: 2
go

馬鞍山幼稚園邊間好? [複製鏈接]

Rank: 1


8
1#
發表於 09-6-1 17:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我兒子07年12月出世,想10年讀K1,請問馬鞍山邊間幼稚園好呢? 我想他呢三年讀得開開心心,最好又可以學到不同方面的知識.
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


256
2#
發表於 09-6-2 00:10 |只看該作者
馬鞍山靈糧讀得開心. 但好多人報名.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
3#
發表於 09-6-2 09:23 |只看該作者
個人而言: 我見阿仔好鍾意學嘢, 見到書/字就開心, 所以我會揀一間較深嘅學校俾佢

我見樓主你提到又要多嘢學又要開心.. 想講, 其實大部份嘅小朋友返學都開心架!

建議你再specific d, 好似功課量少? 多d活動?? 有戶外操場? etc~ 咁再考慮個別學校..

有一個朋友嘅小小分享: 佢俾小朋友讀咗間活動教學嘅開心KG, 但係讀一間傳統小學.. 佢話, 估唔到3年嘅快樂換嚟6年嘅痛苦!

所以~ 你諗定咗將來要行嘅路先好讀活動教學嘅KG呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖