關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 邊間有學劵的幼稚園"英文教學"做得好呢? ...
發新帖
查看: 3200|回覆: 5
go

邊間有學劵的幼稚園"英文教學"做得好呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1720
1#
發表於 09-5-21 10:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
係咪想小朋友英文學得好, 就一定要揀有國際班的學校?

我想仔仔有個好的英語基礎, 如果有學劵的學校可提供良好的英語環境(有多d NET support)的話, 我會揀有學劵的.

請問油尖旺, 九龍城 or 觀塘區有冇好選擇呢?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3973
2#
發表於 09-5-21 16:13 |只看該作者
我覺得迦南已算唔錯, 唔好靠非牟利學校, 十個有九個都要靠外面上英文, 一係家長自己執掂佢.

Rank: 5Rank: 5


1720
3#
發表於 09-5-22 16:39 |只看該作者
邊間迦南??
如果靠外面, 我不如讀國際班(因為錢差唔多)
thanks!
原帖由 w_y 於 09-5-21 16:13 發表
我覺得迦南已算唔錯, 唔好靠非牟利學校, 十個有九個都要靠外面上英文, 一係家長自己執掂佢.

Rank: 5Rank: 5


3973
4#
發表於 09-5-22 18:02 |只看該作者
迦南間間課程一樣, 只係國際幼兒園就會多少少時間上英文咁解, 受制於教統局, 你如果好著重英文, 一定唔使諗非牟利幼稚園啦, 多極有限.

不過一間好的幼稚園, 唔係單單睇英文一樣野的, 小孩子發展仲有好多其他方面.

讀國際班, 一樣好多家長出去補英文的. 高處未算高嘛.

Rank: 5Rank: 5


1720
5#
發表於 09-5-25 14:26 |只看該作者
thanks for your advice

Rank: 5Rank: 5


2341
6#
發表於 09-6-1 15:29 |只看該作者
我發現油麻地有一間叫"西太平洋英文幼稚園", 學卷+雙語教學(Non-Chinese + Chinese), Non-Chinese 老師有 European, Indian, Pakistani and Philipino.
學生有中國人,外國人,亞太裔人.
小朋友學英文一定比一般幼稚園好.
如果你唔介意種族問題,你可以睇下.http://www.wpk.edu.hk/photo.htm

[ 本帖最後由 kyliejet 於 09-6-1 15:38 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖