- 在線時間
- 364 小時
- 最後登錄
- 25-5-29
- 國民生產力
- 91
- 附加生產力
- 2987
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-11-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1697
- 主題
- 47
- 精華
- 0
- 積分
- 4775
- UID
- 16448
 
|
原帖由 ChiChiPaPa 於 09-6-2 20:15 發表 
臻美並非教會辦的學校。
Really? So amazing! Why govt allowed the school to use 基督教 as part of its name? It' misleading!
I hearsay that the school's academic standard is relative low and not in line with the mainstream syllabus. Is it true? If so, the students will have problems in transferring to other schools.
What a mess!
[ 本帖最後由 youma 於 09-6-2 21:42 編輯 ] |
|