關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問何文田楊震同聖文嘉,邊間好d
發新帖
查看: 616|回覆: 1
go

請問何文田楊震同聖文嘉,邊間好d [複製鏈接]

Rank: 1


18
1#
發表於 09-4-7 20:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如題,希望有媽咪可以幫到我..唔該..
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


213
2#
發表於 09-4-8 00:01 |只看該作者
我淨係知道,我細仔返緊既playgroup有個小朋友本來已經讀緊楊震,但佢家長話間學校唔好,寧願要佢個仔返黎讀返playgroup,好似話D老師咩都唔俾小朋友做,但又唔解釋俾小朋友知點解唔可以,搞到個小朋友好confuse
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖