- 在線時間
- 154 小時
- 最後登錄
- 15-7-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 14
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-31
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 80
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 131
- UID
- 8491
 
|
kakaloklok,
can u give me the phone number and about how much of the bus
thx
原帖由 kakaloklok 於 09-4-10 01:05 發表 
你留意下, 深井有部私家校巴行走, (謝太) 她主力由深井一帶去九龍塘既, 好好人呀 ! 我亞仔以前都係搭她校巴, 因為搬咗所以無搭. 我都有介紹她給我的同事呢 ! 價錢仲合理過自己學校的校巴添 ! 可以認真考慮
... |
|