關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~
發新帖
查看: 1461|回覆: 7
go

請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~ [複製鏈接]

Rank: 2


44
1#
發表於 04-8-1 23:52 |只看該作者

請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

我個囡今年要報讀幼稚園,粉嶺有邊間好呀???     :
[img align=right]http://www.imagestation.com/members/doreme04[/img]

Rank: 4


605
2#
發表於 04-8-2 11:39 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

我仔仔在粉嶺神召會幼稚園讀都唔錯,老師好好人!校長經驗好!www.aog.org.hk/school/fanling/page1.html
另外,隔離的粉嶺浸信會呂明才幼稚園也不錯!不過我唔記得個網頁係點,但裡面好多東西看!

這是教署的網頁你可以看看embhsc.hkedcity.net/kindergarten/search.htm

Rank: 1


17
3#
發表於 04-8-2 12:23 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

Sammy媽媽 ,
請問神召會幾時開始有攞呀?

Rank: 4


605
4#
發表於 04-8-2 12:28 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

燁媽媽
[quote]請問神召會幾時開始有?呀?


我不明你問什麼?

Rank: 2


44
5#
發表於 04-8-2 22:19 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

Thanks Sammy媽媽,
我都聽到這兩間比較好,但唔知幾有入學表格拿.   :  :-x   
[img align=right]http://www.imagestation.com/members/doreme04[/img]

Rank: 3Rank: 3


229
6#
發表於 04-8-3 13:36 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

Sammy 媽咪:
我個囡下個月開始讀神召會K1, 我想問吓你仔仔讀上午班定下午班,我個女讀下午班,我唔知D時間可以點按排,例如放學後需唔需要瞓覺,茶點?晚上幾點瞓?早上幾點要起身?另外佢地多唔多功課?好多問題,麻煩你解答.   

Rank: 4


605
7#
發表於 04-8-3 18:28 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

DoReMe:
我知內部的招生已在5月進行,如對外則會在大約9-10月,最好你9 月初致電問一問26698174,26698202。


[quote]我個囡下個月開始讀神召會K1, 我想問?你仔仔讀上午班定下午班,我個女讀下午班,我唔知D時間可以點按排,例如放學後需唔需要?覺,茶點?晚上幾點??早上幾點要起身?另外佢地多唔多功課?好多問題,麻煩你解答

我仔仔是讀下午班,最初都有d擔心,尤其是午睡的問題,初初他有點倦,但過了兩個月就無問題,不需要訓覺,放學後吃小小東西(學校3:00茶點時間,但是很簡單的食物)。晚上我仔仔大約10:30睡覺,早上9:30-10:00起床,完全夠訓,反而d朋友既仔女返上午班會唔夠訓,因下午在家午睡,然後晚上不眼訓,好晚才睡得著,早上不願起床!
另外你囡囡會否乘校車?有小朋友在最兩個月乘校車之時急不住"賴尿"!or 睡著了!
神召會的K1功課不多每日做一頁,只需要幾分鐘就ok!週未有兩至三頁的綜合練習!完成無壓力,我最欣賞學校的英文是用拼音課程,不會用傳統的死讀生字法(ie. A for apple, B for boy). 其他還有親子朗讀圖書計劃,幼兒興趣班也是不錯!
如有其他問題可pm我! :

Rank: 4


605
8#
發表於 04-8-3 18:30 |只看該作者

Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~

糖糖 :

我仔仔是讀下午班,最初都有d擔心,尤其是午睡的問題,初初他有點倦,但過了兩個月就無問題,不需要訓覺,放學後吃小小東西(學校3:00茶點時間,但是很簡單的食物)。晚上我仔仔大約10:30睡覺,早上9:30-10:00起床,完全夠訓,反而d朋友既仔女返上午班會唔夠訓,因下午在家午睡,然後晚上不眼訓,好晚才睡得著,早上不願起床!
另外你囡囡會否乘校車?有小朋友在最兩個月乘校車之時急不住"賴尿"!or 睡著了!
神召會的K1功課不多每日做一頁,只需要幾分鐘就ok!週未有兩至三頁的綜合練習!完成無壓力,我最欣賞學校的英文是用拼音課程,不會用傳統的死讀生字法(ie. A for apple, B for boy). 其他還有親子朗讀圖書計劃,幼兒興趣班也是不錯!
如有其他問題可pm我!  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖