- 在線時間
- 39 小時
- 最後登錄
- 20-3-7
- 國民生產力
- 25
- 附加生產力
- 402
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-4-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 178
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 605
- UID
- 8972

|
Re: 請問粉嶺邊間幼稚園好~~~~
DoReMe:
我知內部的招生已在5月進行,如對外則會在大約9-10月,最好你9 月初致電問一問26698174,26698202。
[quote]我個囡下個月開始讀神召會K1, 我想問?你仔仔讀上午班定下午班,我個女讀下午班,我唔知D時間可以點按排,例如放學後需唔需要?覺,茶點?晚上幾點??早上幾點要起身?另外佢地多唔多功課?好多問題,麻煩你解答
我仔仔是讀下午班,最初都有d擔心,尤其是午睡的問題,初初他有點倦,但過了兩個月就無問題,不需要訓覺,放學後吃小小東西(學校3:00茶點時間,但是很簡單的食物)。晚上我仔仔大約10:30睡覺,早上9:30-10:00起床,完全夠訓,反而d朋友既仔女返上午班會唔夠訓,因下午在家午睡,然後晚上不眼訓,好晚才睡得著,早上不願起床!
另外你囡囡會否乘校車?有小朋友在最兩個月乘校車之時急不住"賴尿"!or 睡著了!
神召會的K1功課不多每日做一頁,只需要幾分鐘就ok!週未有兩至三頁的綜合練習!完成無壓力,我最欣賞學校的英文是用拼音課程,不會用傳統的死讀生字法(ie. A for apple, B for boy). 其他還有親子朗讀圖書計劃,幼兒興趣班也是不錯!
如有其他問題可pm我! : |
|