- 在線時間
- 46 小時
- 最後登錄
- 13-8-20
- 國民生產力
- 20
- 附加生產力
- 145
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-10-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 415
- 主題
- 56
- 精華
- 0
- 積分
- 580
- UID
- 4484

|
Re: 麗港城朗思國際部
Kareese,
我個仔剛係此校n1畢業,會繼續讀k1的主流班,我唔讀國際班係因為冇打算比佢讀英基......Think的老師90%都好好,當然有d好差啦,特別係某個國際班的Miss .......總括而一年嘅結論,好的意見總比差的多,亞仔勁鍾意返學.......你可以打電話比我再傾,因為我打中文勁慢
|
|