關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 "九龍塘迦南"難考嗎??
發新帖
查看: 1280|回覆: 4
go

"九龍塘迦南"難考嗎?? [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
1#
發表於 04-8-2 14:44 |只看該作者

"九龍塘迦南"難考嗎??

我想請教下, 之前有冇媽咪考過呢間??
難考嗎??  考d咩??
tks  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
2#
發表於 04-8-3 17:21 |只看該作者

Re: "九龍塘迦南"難考嗎??

有人可以幫我嗎?

Rank: 5Rank: 5


1602
3#
發表於 04-8-3 20:00 |只看該作者

Re: "九龍塘迦南"難考嗎??

一D都吾難考。  Don't worry.

CD

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14795
4#
發表於 04-8-3 20:16 |只看該作者

Re: "九龍塘迦南"難考嗎??

CD
請問大約考d咩??
你個小朋友而家讀賢K??

Rank: 5Rank: 5


1814
5#
發表於 04-8-3 20:58 |只看該作者

Re: "九龍塘迦南"難考嗎??

禧媽媽
唔難入,有家長9月開左學打電話去問都話有位。
做人至緊要開開心心 :-D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖