關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問有冇媽咪的仔仔/囡囡讀樂富禮賢幼稚園? ...
發新帖
查看: 772|回覆: 2
go

請問有冇媽咪的仔仔/囡囡讀樂富禮賢幼稚園? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
1#
發表於 04-7-28 15:59 |只看該作者

請問有冇媽咪的仔仔/囡囡讀樂富禮賢幼稚園?

hello,
請問對呢間學校有咩評價呢?
tks!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
2#
發表於 04-8-3 12:23 |只看該作者

Re: 請問有冇媽咪的仔仔/囡囡讀樂富禮賢幼稚園?

Rank: 5Rank: 5


1814
3#
發表於 04-8-3 21:36 |只看該作者

Re: 請問有冇媽咪的仔仔/囡囡讀樂富禮賢幼稚園?

我之前同你讀話我親友個囡囡係這間學校讀的,有一日我接她放學,有個女孩大聲叫她的親人名字,這時我看到老師大力扯個女孩的書包。
還有,這校英文水平麻麻,8月有英文暑期班,有個外藉老師教,但我個親友個囡囡說一點都不喜歡,上堂乜都無做過,只吃了小點(是家長自己准備)我想一來她聽不懂吧。
其實,如果沒有樂富禮賢會幼稚園的家長,不如你直接有學校放學時去學校觀察下,也可藉此問問此校家長們的意見啊!
不過,我知學校的好處是有很多機會給此校學生演出機會,有時她們的學生會在一些廣場表演呢,之前英文班同學在鑽石山河里活廣場表演(好似係Drama),今個月十四日有一班日本舞學生在一個廣場表演。
其實,如果你想選質數高些的學校,也考慮到禮賢會,不如選九龍塘近又一村個間九龍禮賢學校吧,學費差四佰一個用。
做人至緊要開開心心 :-D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖