關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢?? ...
發新帖
查看: 2209|回覆: 13
go

沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1094
1#
發表於 07-6-8 12:12 |只看該作者

沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

As topic...............Please comment!!!       

Rank: 5Rank: 5


1094
2#
發表於 07-6-8 12:26 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

Up.......Please help!!   

Rank: 5Rank: 5


1094
3#
發表於 07-6-8 16:06 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

Urgent!!  Anyone can be share??!!........Please!!

Rank: 5Rank: 5


3099
4#
發表於 07-6-8 16:18 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

我會選梁, 因循太舊和在屋村中.

october

Rank: 5Rank: 5


1375
5#
發表於 07-6-8 16:55 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

Winice,

緊係梁記呀 ! 佢派位都有50% band 1 !  

我姪女當年(3年前)都派去協恩.  佢果班(當然是精英班)全部都派沙田band 1中學.  但我都唔知點解現在的comment唔係好好 ??

  
該用戶已被刪除

6#
發表於 07-6-8 17:02 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2106
7#
發表於 07-6-8 17:32 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

其實喺幾年前兩間都差不多 ! 首先我會選擇近屋企嗰間先,其次我會考慮個位置,有無地方俾小朋友聚腳,因為初小都無問題,但到5,6年班時,有可能會留校遲放學,而家長無可能跟咁足時,小朋友有可能留連商場,三五成群就不太好.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1094
8#
發表於 07-6-8 17:40 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

Well noted.  Thank again both of your comment about

Rank: 3Rank: 3


249
9#
發表於 07-6-8 21:42 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

winice:
論派位,這間派的都是band 1頭英中,梁上派曾肇添有12人,林裘謀有11人,沙官、培英每間都有6,7人,林漢光都有13人。不是間間學校over 50%都一樣。像陳元喜50-60%英中,有45-50%派鄭榮之,個個都想入的培基,60幾%英中,除了派返要paid money的培基英中,還派了去那裡。呂明才都要頭30-40先入到呂明才中學,沙循頭20-30派循道衛理,循道衛理都是一直間不錯的英中,梁上考頭30-40派曾肇添、林裘謀、沙官&培英。

Rank: 5Rank: 5


1094
10#
發表於 07-6-8 22:07 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

Sorry,  唔係好明......可唔可以講清楚啲呢!!     


norika 寫道:
winice:
論派位,這間派的都是band 1頭英中,梁上派曾肇添有12人,林裘謀有11人,沙官、培英每間都有6,7人,林漢光都有13人。不是間間學校over 50%都一樣。像陳元喜50-60%英中,有45-50%派鄭榮之,個個都想入的培基,60幾%英中,除了派返要paid money的培基英中,還派了去那裡。呂明才都要頭30-40先入到呂明才中學,沙循頭20-30派循道衛理,循道衛理都是一直間不錯的英中,梁上考頭30-40派曾肇添、林裘謀、沙官&培英。

Rank: 3Rank: 3


249
11#
發表於 07-6-9 00:44 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

winice,
曾肇添、林裘謀、沙官&呂明才是沙田區bank 1 頭中學,培英、循道衛理&林漢光是bank 1 中,鄭榮之是bank 1 尾,培基是直資,(如你是bank 1 頭學生&家長,不會考慮這間,bank 1 中至尾驚派不英中,倒先會考慮)。
我是說有很多小學話有55%-65%英中,你都要看看是什麼英中。80%第一自願,很虛無,什麼自願、什麼中學。老師到你的小朋友六年級時,大約都知你的小朋友什麼程度,如程度不高,叫你去中中都是第一自願,你可以入沙田區小學,看看有多小間小學,寫明入曾肇添、林裘謀、沙官&呂明才有幾多人。
看派中學,梁上比較有實力,不花朽。
該用戶已被刪除

12#
發表於 07-6-9 07:57 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1375
13#
發表於 07-6-9 12:11 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

norika,

Agree on your points.  我記得姪女當年個班很多都派去你所提及的band 1頭的中學.  


norika 寫道:
winice,
曾肇添、林裘謀、沙官&呂明才是沙田區bank 1 頭中學,培英、循道衛理&林漢光是bank 1 中,鄭榮之是bank 1 尾,培基是直資,(如你是bank 1 頭學生&家長,不會考慮這間,bank 1 中至尾驚派不英中,倒先會考慮)。
我是說有很多小學話有55%-65%英中,你都要看看是什麼英中。80%第一自願,很虛無,什麼自願、什麼中學。老師到你的小朋友六年級時,大約都知你的小朋友什麼程度,如程度不高,叫你去中中都是第一自願,你可以入沙田區小學,看看有多小間小學,寫明入曾肇添、林裘謀、沙官&呂明才有幾多人。
看派中學,梁上比較有實力,不花朽。
該用戶已被刪除

14#
發表於 07-6-9 18:13 |只看該作者

Re: 沙田循道(廣源) VS 路德會粱鉅鏐. 邊間好呢??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖