關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 崇真小學暨幼稚園(幼稚園部) K1 新生搭校車表現???
發新帖
查看: 1358|回覆: 2
go

K1 新生搭校車表現???

Rank: 3Rank: 3


291
發表於 09-8-25 17:02 |顯示全部帖子
請問有經驗的媽咪, 妳地的小朋友自己開始搭校車時係點架?? 會唔會唔肯上車呢?? 咁早餐點安排 <食咩早餐因一早就出門>?  tks!

Rank: 4


862
發表於 09-8-25 22:51 |顯示全部帖子
我囡囡讀n1果時都係坐校車,不過都有d擔心佢轉咗新ge校車叔叔會唔習慣~

之前囡囡搭校車,我係咁同佢講 & 解釋點解要搭校車,同埋要俾佢知道佢搭校車,唔代表mami & daddy唔要佢,記得要成日同佢講ar,等佢有心理準備~到真係搭校車,ee話佢ok呀~
早餐.....我俾包佢食咋~

啱啱收到TT校車叔叔電話,我條路線....囡囡返學 & 放學ge校車 & 司機都唔同,咁樣好似麻煩咗d咁~而放學12:55就到屋企,囡囡實會瞓著~
原帖由 b_lsh 於 09-8-25 17:02 發表
請問有經驗的媽咪, 妳地的小朋友自己開始搭校車時係點架?? 會唔會唔肯上車呢?? 咁早餐點安排 ?  tks!

Rank: 3Rank: 3


291
發表於 09-8-26 12:26 |顯示全部帖子

回覆 1# Monty 的文章

TKS FOR YR SHARING!!