- 在線時間
- 77 小時
- 最後登錄
- 17-6-7
- 國民生產力
- 56
- 附加生產力
- 647
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 11
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 714
- UID
- 58022

|
| 交報名表和面試仲要安排平日,交報名表仲要有人親身去排隊,我覺得浪費時間,家長仲可能要請假,其實我之前唔知宣道會咁多人報,我都係盲中中,仲諗住當佢係後備,今日打電話去問嘢,個職員態度都唔係太好,仲話今年有成3000多人報名,如果係真,咪仲難過考狀元?????佢地收報費都好禾呆,不過,我都有去交表,因為我lunch time早d出去,不過都要搭的士,我諗住交咗表先到時至算,我係BK睇番早一兩年嘅人對佢有唔同的comment:可能因為有人誤解以為宣幼一定有得上宣小,有人話佢無外籍teacher,而且校園活動位置小,程度淺,但有人話佢品德教育好,所以多人報,各位可否發表吓! |
|