關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 青衣聖多默幼稚園
發新帖
查看: 713|回覆: 10
go

青衣聖多默幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 4


656
1#
發表於 08-11-10 17:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問此幼稚園功課多唔多? 老師有無愛心? 有咩評語?
   0    0    0    0

Rank: 4


515
2#
發表於 08-11-11 11:12 |只看該作者
功課唔多,老師好好,but no NET

Rank: 4


656
3#
發表於 08-11-11 16:41 |只看該作者
仲有無人有意見呀?

Rank: 2


87
4#
發表於 08-11-18 08:50 |只看該作者
原帖由 jjfung1 於 08-11-11 16:41 發表
仲有無人有意見呀?


請問什麼是NET?
我知聖多默沒有外藉老師

Rank: 4


515
5#
發表於 08-11-18 11:13 |只看該作者
NET = native english teacher 外藉老師

wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry!

Rank: 3Rank: 3


345
6#
發表於 08-11-18 12:19 |只看該作者
其實無人知問什麼,因為是小朋友自己和老師進行面試。小女因round 1 interview (8/11) 撞其他interview 期,所以於14/11 才interview,但告知只有下午班有位,我們决定on waiting list 等上午班。

zzidane

原帖由 Carolyukk 於 08-11-18 11:13 發表
NET = native english teacher 外藉老師

wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry! ...

Rank: 3Rank: 3


316
7#
發表於 08-11-18 13:24 |只看該作者
Hi, zzidane,

唔知你係咪就係14號interview時見到你兩夫婦帶囡囡嚟interview的爸爸or媽媽呢? 哈哈,我囝囝就係嗰朝早lur晒地個小朋友。領報收了我囝囝讀上午班, 不過仲想睇埋聖多默個結果。唔知幾時收到信...有啲心急...

原帖由 zzidane 於 08-11-18 12:19 發表
其實無人知問什麼,因為是小朋友自己和老師進行面試。小女因round 1 interview (8/11) 撞其他interview 期,所以於14/11 才interview,但告知只有下午班有位,我們决定on waiting list 等上午班。

zzidane

...

Rank: 3Rank: 3


345
8#
發表於 08-11-18 14:22 |只看該作者
Hello B.B.Lam,

Nice to meet you!

你好!你對了!我就係爸爸o羅。
恭喜你! 其實領報堂都唔錯呀!可能仲近你屋企添!
仲有冇其他interview呢?我地仲有聖羅撒於6/12。
Anyway, good luck la!

zzidane

原帖由 B.B.Lam 於 08-11-18 13:24 發表
Hi, zzidane,

唔知你係咪就係14號interview時見到你兩夫婦帶囡囡嚟interview的爸爸or媽媽呢? 哈哈,我囝囝就係嗰朝早lur晒地個小朋友。領報收了我囝囝讀上午班, 不過仲想睇埋聖多默個結果。唔知幾時收到信...有啲心急 ...

Rank: 2


87
9#
發表於 08-11-19 09:36 |只看該作者
原帖由 Carolyukk 於 08-11-18 11:13 發表
NET = native english teacher 外藉老師

wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry! ...


唔緊要, 因原來最終無什麼特別要in, 見其他媽媽所寫, 編am或pm班是大抽獎的,我的女女收為pm班,希望可轉到am班啦!

Rank: 3Rank: 3


316
10#
發表於 08-11-19 18:30 |只看該作者
收到信了, 係下午班, 你地堅持的上午班有未呀? 又要諗領報定呢間了。囝囝都仲有interview呀!你見佢咁曳,我就緊係搵多幾間保險啲,哈哈!聖羅撒係你地最心儀?祝你囡囡成功!


原帖由 zzidane 於 08-11-18 14:22 發表
Hello B.B.Lam,

Nice to meet you!

你好!你對了!我就係爸爸o羅。
恭喜你! 其實領報堂都唔錯呀!可能仲近你屋企添!
仲有冇其他interview呢?我地仲有聖羅撒於6/12。
Anyway, good luck la!

zzidane

...

Rank: 3Rank: 3


345
11#
發表於 08-11-19 20:33 |只看該作者
Hello, 我未收到信,但仍會堅持。
無錯,聖羅撒係我心儀。
另外,剛收到其他KG的offer...天主教明我幼稚園上午班。
保持聯絡!

zzidane

原帖由 B.B.Lam 於 08-11-19 18:30 發表
收到信了, 係下午班, 你地堅持的上午班有未呀? 又要諗領報定呢間了。囝囝都仲有interview呀!你見佢咁曳,我就緊係搵多幾間保險啲,哈哈!聖羅撒係你地最心儀?祝你囡囡成功!


...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖