- 在線時間
- 875 小時
- 最後登錄
- 20-6-10
- 國民生產力
- 157
- 附加生產力
- 4246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2814
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 7217
- UID
- 73800
 
|
Harsh唔harsh係見人見至,睇下你想比d乜嘢個小朋友。小朋友唔會知乜嘢係harsh,harsh嘅意識係大人比佢哋嘅,小朋友有壓力唔多唔少都係大人做成,如果我哋能放鬆d面對(唔好係又谷唔係又谷),小朋友就算做乜都開心。
好似今日亞囡寫個"秋"字嘅功課,對我嚟講我感覺筆劃多(當然冇喺亞囡面前講),但亞囡處之泰然,一路哼歌一路寫,不到10分鐘已寫好一版,仲越寫越靚,咁你話佢覺唔覺得harsh?而我以前亦估唔到剛升K2嘅小朋友可以handle到呢d字。
原帖由 jimmy13 於 08-11-3 12:03 發表 
Is that very harsh for children? |
|