註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原帖由 loy211 於 08-11-19 20:04 發表 我覺得校務處比較亂,一堆堆物件放在那處,有些似雜物房. 至於利政就不得而知,因我的小朋友09-10才入讀小一, 我喜歡它的課程,不過學費唔平.
返回頂部