- 在線時間
- 197 小時
- 最後登錄
- 13-7-27
- 國民生產力
- 74
- 附加生產力
- 268
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 127
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 469
- UID
- 139132
 
|
當天本來有2間學校要面試,
最後都係去左公園玩,冇in到.
因為本身已有心儀學校收左,
但民生的位置比較近d,
一心諗住試下......
當知道係要同家長分開面試,
決定放棄了,但有媽咪話可以同老師講,
唔駛分開都得,所以我都心大心細.
INTERVIEW果日,我有帶小朋友去過門口,
去到民生時,差唔多到面試時間,
但見到門口都幾多人,仲未可以入去,
我就問囝囝.....入唔去玩下.......
佢話:媽咪走la,我唔鍾意呢度,我地走啦!
咁我就上左九龍仔玩lu.
可能學校的環境唔太似一般幼稚園吧,
吸引唔到佢掛!?
不過果日真係幾多人面試,
我同囝囝一路玩都見唔少家長同小朋友in完,
但都好似好唔滿意咁樣,或者真係好嘈啦. |
|