關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 民生interview??????
發新帖
查看: 810|回覆: 13
go

民生interview?????? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2651
1#
發表於 08-10-31 17:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我想問吓民生interview係小朋友自己in定係家長一齊in架, 如果係同家長一齊in, 咁係一個家長入定係一齊入呢?
又想問如果可以一齊入去in(指daddy & mummy), 但如果只得我同囡囡入去in,(因為囡囡daddy個日要出外工幹不能出席) , 而其他小朋友人就同daddy & mummy一齊入去, 會唔會比老師唔好既印象呢?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


229
2#
發表於 08-10-31 17:39 |只看該作者
原帖由 stephanielum 於 08-10-31 17:38 發表
我想問吓民生interview係小朋友自己in定係家長一齊in架, 如果係同家長一齊in, 咁係一個家長入定係一齊入呢?
又想問如果可以一齊入去in(指daddy & mummy), 但如果只得我同囡囡入去in,(因為囡囡daddy個日要出外工幹不 ...


我都好想知道係小朋友自己一個入去定係同埋家長入去, 因為我細個時in民生係自己一個入去架!

Rank: 5Rank: 5


2935
3#
發表於 08-11-1 20:52 |只看該作者
原帖由 stephanielum 於 08-10-31 17:38 發表
我想問吓民生interview係小朋友自己in定係家長一齊in架, 如果係同家長一齊in, 咁係一個家長入定係一齊入呢?
又想問如果可以一齊入去in(指daddy & mummy), 但如果只得我同囡囡入去in,(因為囡囡daddy個日要出外工幹不 ...


民生interview 只可以一個家長帶小朋友進入校園,如果daddy 同mummy 一齊出席,咁就要其中一個係校門外白等.入到校園先分組,再由小童軍帶大家上班課,入到班課先填問卷,跟住再跟先後次序到隔離班房interview.

interview時係家長帶小朋友入,一個老師in 小朋友,另一個老師in家長.但家長係背住小朋友坐(仲要係一頭一尾),家長會忙於答老師問題,所以跟本唔會知老師問小朋友乜野問題.最後老師會送一份禮物比小朋友,interview就此結束

祝大家小朋友interview順順利利

Rank: 3Rank: 3


206
4#
發表於 08-11-1 21:25 |只看該作者

如果係細B咁點呀

我個囡係細B..一個人對住老師..咁一定 咁就慘啦

Rank: 3Rank: 3


469
5#
發表於 08-11-1 21:31 |只看該作者
monsuki,

我個仔都係呀!
要佢一個人坐,仲要背對背咁坐,
肯定哭到傻.......
我已決定果日唔去IN la,
如果嚇怕左佢,之後要in果d.....連入都唔入,
我都唔知點算呀!



原帖由 monsuki 於 08-11-1 21:25 發表
我個囡係細B..一個人對住老師..咁一定 咁就慘啦

Rank: 5Rank: 5


2935
6#
發表於 08-11-1 23:03 |只看該作者
原帖由 stone940828 於 08-11-1 21:31 發表
monsuki,

我個仔都係呀!
要佢一個人坐,仲要背對背咁坐,
肯定哭到傻.......
我已決定果日唔去IN la,
如果嚇怕左佢,之後要in果d.....連入都唔入,
我都唔知點算呀!



...


我覺得你地又唔洗咁擔心既
因為入到課室,小朋友interview張枱全部都係玩具
小朋友見到咁多玩具乜都忘晒形喇
仲有老師應該係用d 玩具黎問小朋友問題
我仔仔in 時個時都無見過有小朋友喊住出黎喎!
大家平常心試下,就算唔得咪當實習囉

Rank: 3Rank: 3


469
7#
發表於 08-11-2 22:19 |只看該作者
muimuichu,

我講真ga,
我好感激你話比我地知民生面試的流程,
因為我好了解自己ge小朋友,
既然面試的方式,對佢嚟講只會令佢更抗拒,
我倒不如放棄今次e面試,
迎接下一個面試.....我相信會有更好的效果.




原帖由 muimuichu 於 08-11-1 23:03 發表


我覺得你地又唔洗咁擔心既
因為入到課室,小朋友interview張枱全部都係玩具
小朋友見到咁多玩具乜都忘晒形喇
仲有老師應該係用d 玩具黎問小朋友問題
我仔仔in 時個時都無見過有小朋友喊住出黎喎!
大家平常心試下,就 ...

Rank: 3Rank: 3


111
8#
發表於 08-11-3 00:33 |只看該作者
各位媽咪,

唔使太擔心!

去年仔仔interview時,老師有問仔仔自己坐一邊得唔得, 我話我系身邊會好d, 老師都比我企系後邊,摸住頭仔, 咁仔仔都可以乖乖interview完,仲收咗佢!

有時小朋友表現會出人意表!

Rank: 3Rank: 3


469
9#
發表於 08-11-10 09:51 |只看該作者
當天本來有2間學校要面試,
最後都係去左公園玩,冇in到.

因為本身已有心儀學校收左,
但民生的位置比較近d,
一心諗住試下......
當知道係要同家長分開面試,
決定放棄了,但有媽咪話可以同老師講,
唔駛分開都得,所以我都心大心細.

INTERVIEW果日,我有帶小朋友去過門口,
去到民生時,差唔多到面試時間,
但見到門口都幾多人,仲未可以入去,
我就問囝囝.....入唔去玩下.......
佢話:媽咪走la,我唔鍾意呢度,我地走啦!
咁我就上左九龍仔玩lu.
可能學校的環境唔太似一般幼稚園吧,
吸引唔到佢掛!?

不過果日真係幾多人面試,
我同囝囝一路玩都見唔少家長同小朋友in完,
但都好似好唔滿意咁樣,或者真係好嘈啦.

Rank: 3Rank: 3


143
10#
發表於 08-11-10 11:08 |只看該作者
唔係呀!我剛剛星期六 (11月8日)interview,係我同囡囡一齊玩,然後老師行過來,問囡囡一兩條問題 (咩名、幾多歲、住邊etc),跟住就問我邊個照顧佢,有冇親子活動.....完!
點解有人會分開做interview??

Rank: 4


563
11#
發表於 08-11-10 11:25 |只看該作者
係呀, 一個家長陪小朋友入課室的, 但in完後老公問我點, 我話超簡單, 唔知佢收生用咩準則, 因一個miss in一張枱, 一張枱有成5,6個小朋友, 問2,3條問題跟住就得, 感覺老師跟本好難作出評估.

我無話佢咁既方式interview唔好, 但老師同小朋友既數唔成正比.......我之前去過崇真in過, 佢無問小朋友問題, 只係問家長, 佢地係從講姑事觀察小朋友既反應, 留心程度, 但佢地一個room只有5組小朋友, 但有3個miss(一個講姑事, 另兩個比分).......相對民生真係好好多囉.

Rank: 3Rank: 3


469
12#
發表於 08-11-10 11:35 |只看該作者
分開interview應該係以往ge做法,
聽講今年先改!
因為之前有媽咪話比我地知,
民生以往interview的做法,方便我地參考吧!


原帖由 pangpangkar 於 08-11-10 11:08 發表
唔係呀!我剛剛星期六 (11月8日)interview,係我同囡囡一齊玩,然後老師行過來,問囡囡一兩條問題 (咩名、幾多歲、住邊etc),跟住就問我邊個照顧佢,有冇親子活動.....完!
點解有人會分開做interview?? ...

Rank: 5Rank: 5


2651
13#
發表於 08-11-10 12:24 |只看該作者
我都同囡囡去in咗, 剩係同一時間都超多人, in我囡囡只係問咗幾樣,問我囡囡叫乜名? 幾多歲? 鍾意乜顏色? (因當時囡囡玩緊積木), 根住老師攞咗個黃色積木問佢叫乜色? 之後就問我邊個湊佢? 又問如果囡囡扭計會點處理?
其實有無人知佢地用乜野標準收生, 如果咁多人in學校會點選擇呢? 唔會只係收同學校教學理念一致咁簡單掛, 定係要家庭背景好或家長職業?

Rank: 3Rank: 3


143
14#
發表於 08-11-10 12:26 |只看該作者
oh......i c
thanks

原帖由 stone940828 於 08-11-10 11:35 發表
分開interview應該係以往ge做法,
聽講今年先改!
因為之前有媽咪話比我地知,
民生以往interview的做法,方便我地參考吧!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖