關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!! ...
發新帖
查看: 242|回覆: 3
go

有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!! [複製鏈接]


96
1#
發表於 08-9-28 00:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1426
2#
發表於 08-9-30 17:18 |只看該作者
原帖由 bbyuen2009 於 08-9-28 00:10 發表
報名先知原來要一有出世紙就要報名....咁我咁遲報咪無希望!!!!


我呀b 0612ga, 我07年7月報到依家都未有消息~ 我報0個陣問先生我係咪遲左佢仲答我算遲架喇~ 激死~

[ 本帖最後由 TaTa83 於 08-9-30 17:23 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3327
3#
發表於 08-9-30 20:45 |只看該作者
有位既話, 差不多兩歲就會通知去面試.

Rank: 4


920
4#
發表於 08-9-30 23:40 |只看該作者
我打去問過, 佢地話12月會寄信通知interview 日期, 如果排到的話...我都係舊年apply, 所以12月都未必到我亞仔 lu..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖