關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 可唔可以分享吓N1新生適應情況?
發新帖
查看: 679|回覆: 0
go

可唔可以分享吓N1新生適應情況? [複製鏈接]

Rank: 4


660
1#
發表於 08-9-30 15:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
QQ返左N1之後,前期有家長陪各方面都表現正常,
係學校冇喊/係屋企冇特別扭計……
但自從正式返全日之後,就變化了……
老師話QQ係學校各方面都表現好好,
冇喊/冇扭計/肯自己食飯/午睡都係自己訓唔駛"tum"
但返到屋企之後就變成另一個人,
勁痴身,勁怕事(又話怕人/又怕黑/就慘話怕媽媽走左喎)
平時同佢玩緊,但可能要做下其他嘢,
佢就即刻話︰點解冇人同我玩?
訓覺到半夜要扭晒計(要飲奶/又要我抱住訓)
我想問下有冇其他小朋友都係咁呀?
分享下!你地有冇咩方法令小朋友好過d。唔該晒!
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖