- 在線時間
- 286 小時
- 最後登錄
- 18-7-3
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 420
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-8-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 230
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 660
- UID
- 53124

|
QQ返左N1之後,前期有家長陪各方面都表現正常,
係學校冇喊/係屋企冇特別扭計……
但自從正式返全日之後,就變化了……
老師話QQ係學校各方面都表現好好,
冇喊/冇扭計/肯自己食飯/午睡都係自己訓唔駛"tum"
但返到屋企之後就變成另一個人,
勁痴身,勁怕事(又話怕人/又怕黑/就慘話怕媽媽走左喎)
平時同佢玩緊,但可能要做下其他嘢,
佢就即刻話︰點解冇人同我玩?
訓覺到半夜要扭晒計(要飲奶/又要我抱住訓)
我想問下有冇其他小朋友都係咁呀?
分享下!你地有冇咩方法令小朋友好過d。唔該晒! |
|