- 在線時間
- 85 小時
- 最後登錄
- 24-6-6
- 國民生產力
- 8
- 附加生產力
- 972
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-5-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 206
- 主題
- 29
- 精華
- 0
- 積分
- 1186
- UID
- 191313
 
|
各位,中西區邊D幼兒園好? 通常幾時要報名呢?
我個B有排都未出世,但係我想做定資料搜集。Thanks!
Hello! Which nurseries or playgroups (or even kindergartens) do you recommend in Central/ Western District?
My baby won't be born till next year, but I'd like to do some research ahead of time. Thanks! |
|