關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿? ...
發新帖
查看: 978|回覆: 7
go

請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿? [複製鏈接]

Rank: 4


538
1#
發表於 04-5-26 01:30 |只看該作者

請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

請指教!BB幾歲適合入讀幼稚園?  我BB係2002年12月出世的, 按計算, 05年9月可報讀K1,但會是班中年齡最小的,其實我想讓仔仔做‘大仔’,吸收能力似乎會好些,咁我到底該如何決定?謝謝各位意見!

Rank: 4


714
2#
發表於 04-5-26 11:15 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

hello! hsin_chih

My baby 11/2002出生,也是細仔,但我也会於今年報幼稚園,因小朋友可以早些學習與人相處,禮儀....更多,當然大些自然比人學多些,自然好D, 但上到K2-K3就會好好多.學校入學年齡說2歲8個月可入學,當然也有考慮小朋友是否適合.
你可以放心些,試下比佢番Playgroup玩下都得. 睇下佢的能力可否適應.  現在的小朋友好醒.
petmum

Rank: 4


538
3#
發表於 04-5-26 13:45 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

petmum
謝謝你的意見!因我細個時都是班中最細,吸收能力差反應也慢,而家為人阿媽先知道大仔、小仔都有分別,所以會怕自己阿B都會咁!我會幫阿B報了今年N1下學期插班,但我就考慮K3時是否重讀一年囉,咁小一時就可做大仔,但我都不知這方法是否可行呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
4#
發表於 04-5-26 15:57 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

Hi,

你都知道做大仔著數d,為何不在一起步時就做大仔呢,要佢蝕底幾年比人呢?年紀越大,年齡差距既影


2714
5#
發表於 04-5-26 16:47 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
6#
發表於 04-5-26 17:24 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

stccmc,

多謝你呀,睇厭左換過張,等我細佬幫我整返個電腦,我再換過一張跳舞給你看


hsin_chih,

Rank: 4


538
7#
發表於 04-5-26 22:18 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

Sindy
你的仔仔都係02啊?我經選定幼稚園啦,做住插班先,聽完你的意見我覺得都不錯,但我就要再跟老公商量,因他本是覺得適齡埋得囉,但我就怕細仔進度跟不上,但都多謝你的意見先啦!

Rank: 5Rank: 5


4958
8#
發表於 04-5-26 22:57 |只看該作者

Re: 請指教!我的BB係細仔,該幾時適合入讀幼稚園好阿?

hsin_chih, 我仔仔都係係2002年11月出世ka. 我都係lum 緊細仔定大仔.  但我lum 好睇bb 本身佢識認能力. 仲有佢吸唔吸收...  我比bb 今年去n1先再睇睇佢ok唔ok 再lum 啦.. 再者要睇你心宜的幼稚園同小學係唔係liki 大仔啦...  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖