關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問將軍澳易澤峯幼稚園收唔收2歲6個月小朋友? ...
發新帖
查看: 842|回覆: 4
go

請問將軍澳易澤峯幼稚園收唔收2歲6個月小朋友? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


408
1#
發表於 04-5-18 13:42 |只看該作者

請問將軍澳易澤峯幼稚園收唔收2歲6個月小朋友?

如題!

Rank: 3Rank: 3


408
2#
發表於 04-5-20 19:15 |只看該作者

Re: 請問將軍澳易澤

Rank: 4


644
3#
發表於 04-5-21 02:30 |只看該作者

Re: 請問將軍澳易澤

如果收你,你都要讀多一年先可以讀小學架喎!!
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!我的Blog

Rank: 4


523
4#
發表於 04-5-21 02:38 |只看該作者

Re: 請問將軍澳易澤

2004年9月入學的小朋友均需在2001年或以前出生。

2005年9月入學的小朋友均需在2002年或以前出生。

Rank: 2


86
5#
發表於 04-5-27 10:41 |只看該作者

Re: 請問將軍澳易澤

請問大家

易澤峰好唔好?  會唔會好多功課做?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖