關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學) ...
查看: 2939|回覆: 22
go

請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學) [複製鏈接]


45
1#
發表於 04-5-1 14:22 |只看該作者

請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


45
2#
發表於 04-5-4 10:35 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3103
3#
發表於 04-5-4 10:42 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

Many people like 香港靈糧堂幼稚園 and 銅鑼灣維多利亞幼稚園.  They're very famous and good.

http://www.lingliang.org.hk/index2.htm
http://203.85.122.68/victoria/nursery/index_c.php

Rank: 3Rank: 3


360
4#
發表於 04-5-4 11:46 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

我都有同樣煩惱,我囝囝今年9月將入讀K1。香港真光已取祿,但中學部是女子中學,始終有點.....

Rank: 4


727
5#
發表於 04-5-4 11:47 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

我都想知道聖保祿男仔讀唔讀得架?因為我見到有個男小朋友係讀熙,唔知係唔係呢?

Rank: 3Rank: 3


360
6#
發表於 04-5-4 11:59 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

聖保祿幼稚園是收男女生的,但小學已經是全女。所以我並冇考慮。


45
7#
發表於 04-5-20 17:50 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


5
8#
發表於 04-5-20 23:29 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

Virginia,

If you want to direct into primary school, you can choose St.Joseph Kindergarten.  但只收 k2,k3.  都幾深,k2 就要默生字, 但功課唔多.

靈糧堂可以令小朋友有十分十分happy 的幼稚園生活,因不用穿校服,沒有test,評估只由老師自己評定.十分活動教學.

因為係男仔,所以 聖保祿 同 真光 都唔駛諗,(幼稚園男仔都讀得架,中/小學就唔得)

呂郭碧鳳幼稚園 係近年的高評價幼稚園,因近年得到教育局的唯一榮獲 "傑出學校獎" 的幼稚園, 校長及老師都十分進取. 十分多活動 (包括:學生或家長), 有評估週, 但沒有名次. 今年的新學年好像會完成擴建校舍 及 轉校服.

嶺南 就遠D, 一定要校車. 好似都幾好.
維多利亞 無資料...我諗英文一定好重視, 但學費亦一定好重..

仲有 寶血幼稚園, 校舍好靚, 每個班房都不同主題. 家長或學生活動不多,但英文課程好,重視併音.  活動教學. 沒有test,評估只由老師自己評定. 仲有, 學校有e-mail 服務, 第一時間 通知家長有關學校消息(特別在typhoon 及 大雨 )

其他的.......都諗唔到.

你可以搵吓學校的web-site, 了解學校理念及 其他資料, 有D仲有 報名表download.

小小意見,  希望幫到你....


Rank: 4


950
9#
發表於 04-5-21 10:13 |只看該作者

Deleted

Deleted

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
10#
發表於 04-5-21 10:48 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

男孩子長期成為minorities當然對佢地唔好喇!小女孩們講野吱吱喳喳我諗大家都會明白,佢地呢個年紀都已會分黨派,可能我講得嚴重左,我意思係女仔唔鐘意同男仔玩可能孤立呢D小數人。我班peer group多是生女兒,見面時佢地唔同我仔玩的,試過D女仔們你一言我一語,亞仔煩到走來向我講”走得未?”!好奇怪,如果只是我仔同一個女仔一齊玩無呢個問題,但一有得三、四個女仔一齊時,亞仔就有排受了,哈哈!如果日日如是都不是太好吧!經驗之談,我細個讀SPK的,當時我地都一樣唔同D男仔玩的。

Rank: 1


5
11#
發表於 04-5-21 12:31 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

各位,

我認為 : 其實男仔讀小學既女校既幼稚園 在生活上是沒有問題, 小朋友一齊玩, 玩熟了就ok.

問題係在於升小學就唔方便了, of course, according to Govt,升小學係計分 及 抽籤,  但不要忘記, 如果一個唔好彩落空, 就要"拍門"問校長,  有聯繫

Rank: 4


561
12#
發表於 04-5-21 12:42 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

麟媽媽,
咁聖保羅男女(堅尼地道)好吾好架??

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
13#
發表於 04-5-21 14:34 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

kongsou,
聖保羅男女梗係好學校喇,轉了直資要比學費,如果收我個仔我食少D著少D都要供佢!
其實而家我唔識人讀聖保羅男女的,但我有朋友兩兄妹都是該校畢業生,佢地工作上出色不在講,個人修養亦很好,我相信學校栽培都係主要原因之一。

Rank: 1


3
14#
發表於 04-5-21 14:39 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

Hi, Kongsou,
According to my personal understanding, St. Paul Co-ed is definitely a famous school.
Every student in the school need to learn one kind of musical instrument.
Lun Ba Ba


5462
15#
發表於 04-5-21 16:20 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


561
16#
發表於 04-5-21 16:53 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

麟爸爸,麟媽媽,
咁咪考聖保羅幼稚園咪可以直升上去呢?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
17#
發表於 04-5-21 17:37 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

St. Paul's Co-ed  好似無幼稚園喎....
只得銅鑼灣St. Paul's Convent有幼稚園,好耐以前跑馬地St. Paul's都有幼稚園的,但已無辦好多好多年了。

Rank: 4


950
18#
發表於 04-5-22 09:48 |只看該作者

Deleted

Deleted

Rank: 4


950
19#
發表於 04-5-22 10:00 |只看該作者

Deleted

Deleted

Rank: 1


2
20#
發表於 04-5-22 23:11 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

其實點解你唔考慮幼兒園呢!我個仔讀左全日的幼兒園後,除左比以前獨立左,仲非常有創意及積極學習。而我又唔使擔心佢返半日跟住工人唔知做什麼好。
我個仔讀緊香港基督教服務處的幼兒園,而係銅鑼灣都有分校,你不妨考慮吓,而家醒個網址比你參考吓http://www.hkcs.org/edcb/dcc/dcc.htm
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖