- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 04-5-23
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-5-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 5
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 5
- UID
- 23122

|
Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)
Virginia,
If you want to direct into primary school, you can choose St.Joseph Kindergarten. 但只收 k2,k3. 都幾深,k2 就要默生字, 但功課唔多.
靈糧堂可以令小朋友有十分十分happy 的幼稚園生活,因不用穿校服,沒有test,評估只由老師自己評定.十分活動教學.
因為係男仔,所以 聖保祿 同 真光 都唔駛諗,(幼稚園男仔都讀得架,中/小學就唔得)
呂郭碧鳳幼稚園 係近年的高評價幼稚園,因近年得到教育局的唯一榮獲 "傑出學校獎" 的幼稚園, 校長及老師都十分進取. 十分多活動 (包括:學生或家長), 有評估週, 但沒有名次. 今年的新學年好像會完成擴建校舍 及 轉校服.
嶺南 就遠D, 一定要校車. 好似都幾好.
維多利亞 無資料...我諗英文一定好重視, 但學費亦一定好重..
仲有 寶血幼稚園, 校舍好靚, 每個班房都不同主題. 家長或學生活動不多,但英文課程好,重視併音. 活動教學. 沒有test,評估只由老師自己評定. 仲有, 學校有e-mail 服務, 第一時間 通知家長有關學校消息(特別在typhoon 及 大雨 )
其他的.......都諗唔到.
你可以搵吓學校的web-site, 了解學校理念及 其他資料, 有D仲有 報名表download.
小小意見, 希望幫到你....
|
|