關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉 ...
發新帖
查看: 583|回覆: 3
go

有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉心幼兒園, 請問邊間好??? [複製鏈接]

Rank: 2


58
1#
發表於 04-5-26 18:58 |只看該作者

有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉心幼兒園, 請問邊間好???

因為我的女兒是於2002年12月出世, 明年幼稚園開學, 佢都未夠三歲, 所以想出年比佢讀住nursery先, 依三間唔知邊間好呢???

Rank: 6Rank: 6


7495
2#
發表於 04-5-26 21:54 |只看該作者

Re: 有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉心幼兒園, 請問邊間好???

女女2 1/2開始讀邊耀良, 老師及d 阿姐都好好.

Rank: 2


58
3#
發表於 04-5-26 22:05 |只看該作者

Re: 有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉心幼兒園, 請問邊間好???

Dear Christina,

多謝謝您寶貴的意見

阿太

Rank: 4


588
4#
發表於 04-5-27 00:24 |只看該作者

Re: 有冇人讀緊荃灣邊耀良幼兒園or青衣路德會幼兒園or美孚嘉心幼兒園, 請問邊間好???

hi christina 你好
我囝囝今年八月返邊耀良n班,你囡囡2 1/2開始讀邊耀良
會係同學仔嗎?到時多多指教
不過聽你講老師及d 阿姐好好.我都放心d
      
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!.HMIWEufGRsi8p.UkRe2tHAVQebdlMIt
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖