- 在線時間
- 329 小時
- 最後登錄
- 19-2-20
- 國民生產力
- 100
- 附加生產力
- 1260
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 387
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1747
- UID
- 114657
 
|
嘩! 嘜考咁多日嘅??
我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會, 檢討吓過去一年及PLAN吓來年嘅事情. 好似唔駛上堂, 返去有D活動玩吓咁, 阿仔聽到開心到CC吓. 你地學校係咪架?
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表 
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。 |
|