- 在線時間
- 350 小時
- 最後登錄
- 19-4-24
- 國民生產力
- 76
- 附加生產力
- 197
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 467
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 740
- UID
- 89895

|
我都好同意佢講收生既標準, 當然小朋友教養重要一切, 你幾叻都好, 但唔聽話對老師黎講係一個trouble maker, so學校當然要收 IQ & EQ高既學生, 點可以揀,唯有轉直資囉..學校可以make sure家長係會同學校配合,而學生亦有高質素.
一個已經係叻既學生你只要輕輕幫一把就可以一飛沖天,
但差既,有問題既學生學校又會唔會肯花時間去幫呢? 不過我相信好多學校對呢班差既學生都係不聞不問,只希望佢哋快d退學.
原文章由 丸媽媽 於 08-5-26 02:02 發表 
岩岩睇晒,久聞她名字+名氣,都係第一次聽佢真人show,冇話認唔認同,只係覺得聽完佢一席話有好多值得為人家長深思既地方。
另外見你提到佢所講因材施教,我理解佢所講只係針對教導學生方針,而並非與收生標準 ... |
|