關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我個女成日都唔用腦計數(唔係唔識計),有咩辨法 ...
發新帖
查看: 2846|回覆: 11
go

我個女成日都唔用腦計數(唔係唔識計),有咩辨法 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


138
1#
發表於 08-5-22 18:23 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個女(6歲)成日都唔用腦計數(唔係唔識計), 每日到計數時候我就好down, 1本功課可以有100分, 另一本錯大半, 2本計的算式是一樣的. ha.....................有咩辨法
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


293
2#
發表於 08-5-23 12:23 |只看該作者
試試用一種方法令到佢覺得數學有興趣..買一d得意有趣既書or 練習比佢做..令佢從中學習

Rank: 3Rank: 3


138
3#
發表於 08-5-23 14:41 |只看該作者
好依賴, 要人係側面問住, 要計邊到先 / 叫住佢睇題目. 次次都掍成個幾鍾先做完幾題.




原文章由 hk_girl 於 08-5-23 12:23 發表
試試用一種方法令到佢覺得數學有興趣..買一d得意有趣既書or 練習比佢做..令佢從中學習

Rank: 6Rank: 6


6228
4#
發表於 08-5-23 14:49 |只看該作者
6歲即係小一?? 要做2本, 有幾多題呀??

其實每人都有自己興趣, 我叫仔仔做數就即黎, 做英文就鞋晒面口, 所以我將數放最後, 要佢啦啦聲做晒中英就可做數.

Rank: 4


765
5#
發表於 08-5-23 16:28 |只看該作者
原文章由 Mime 於 08-5-22 18:23 發表
我個女(6歲)成日都唔用腦計數(唔係唔識計), 每日到計數時候我就好down, 1本功課可以有100分, 另一本錯大半, 2本計的算式是一樣的. ha.....................有咩辨法 ...


哈囉!Mime. 我囝囝同你囡囡相似.情況仲差過你囡囡. 我囝同我講,成日計黎計去,都差唔多.好鬼悶. 而我囝囝有情緒問題,令到佢唔可以再做落去.

既然,你囡囡可以做到100分,幾好呀.你係唔係想佢次次都100分呀? 唔好對佢要求咁高啦. 如果我囝囝有你囡囡一半,我都開心. 但係我囝只可以做最多10個題.

不如,你減少題目數目,佢做得好0既,你就即時讚佢. 讚係要真心.表示出你好欣賞佢咁做.唔好責備佢.如果你要求高0既,就將要求降低.

學習係長遠的事. 為興趣而學,是我們最終追求的. 所以,初小的階段,建立及培養興趣很重要.

既然孩子開始抗拒了,就不要逼她做. 做得好,就讚!
快樂的甜芋快樂的甜芋

Rank: 3Rank: 3


138
6#
發表於 08-5-23 20:07 |只看該作者
2本功課, 一本叫課堂練習 另一本叫作業. 每課太約10題, 都係係學校裹做的.

老師講我女好講狀態, 有model時可以好高分無model時亦可以好底分, 唔係情度問題.

其實每科都有這個問題, 但數學最大問題. 每科老師都投訴佢上堂發夢, 有時諗到笑左出來. 但有時老師問的問題其他人唔識佢又識. 人地識佢又唔識. 真激死.

我無要求佢每次拿100分, 只想佢平均d. 不好今次100分下次20分. 我真係好辛苦, 好勞氣.

原文章由 甜芋 於 08-5-23 16:28 發表


哈囉!Mime. 我囝囝同你囡囡相似.情況仲差過你囡囡. 我囝同我講,成日計黎計去,都差唔多.好鬼悶. 而我囝囝有情緒問題,令到佢唔可以再做落去.

既然,你囡囡可以做到100分,幾好呀.你係唔係想佢次次都100分呀? 唔好對佢 ...

Rank: 3Rank: 3


138
7#
發表於 08-5-23 22:11 |只看該作者
其實所有功課都係學校做, 但佢可以到放學個個背起書包排隊, 佢仍然未做完.
抄書永遠遲人1~2課, 最勁試過慢4課, 老師要佢留下抄,佢景然同老講我都係抄唔晒架啦,俾我走啦. 而家抄書都好小小. 老師投訴佢D字醜樣, 要求佢要在家練字.每日回家做改正都用個幾鍾, 只是草率讀吓書都以經到食飯時候.
跟本無時間加額外的補充練習.
希望佢大D, 唔知會唔會好D.




原文章由 Mime 於 08-5-23 20:07 發表
2本功課, 一本叫課堂練習 另一本叫作業. 每課太約10題, 都係係學校裹做的.

老師講我女好講狀態, 有model時可以好高分無model時亦可以好底分, 唔係情度問題.

其實每科都有這個問題, 但數學最大問題. 每科老師都投 ...

Rank: 4


765
8#
發表於 08-5-24 09:01 |只看該作者
原文章由 Mime 於 08-5-23 20:07 發表
2本功課, 一本叫課堂練習 另一本叫作業. 每課太約10題, 都係係學校裹做的.

老師講我女好講狀態, 有model時可以好高分無model時亦可以好底分, 唔係情度問題.

其實每科都有這個問題, 但數學最大問題. 每科老師都投 ...


Mime:早晨.如果,佢唔願做咁多練習,就做少啲,你接唔接受得到? 你囡囡有沒有其它,她非常喜歡做的事情?操練式的練習,不是每個孩子都適合的.暫時先別要求她的分數.

普通的讚賞可能對你囡囡沒有太大作用.試試和學校老師傾下,用另外一種可以鼓勵她的方式.
快樂的甜芋快樂的甜芋

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


21906
9#
發表於 08-5-24 14:33 |只看該作者
原文章由 Mime 於 08-5-23 22:11 發表
其實所有功課都係學校做, 但佢可以到放學個個背起書包排隊, 佢仍然未做完.
抄書永遠遲人1~2課, 最勁試過慢4課, 老師要佢留下抄,佢景然同老講我都係抄唔晒架啦,俾我走啦. 而家抄書都好小小. 老師投訴佢D字醜樣, 要求 ...

HI!
我的囝囝都係抄書好慢, 寫字好醜樣.
你囡囡畫畫靚唔靚? 如果你畫一幅圖, 佢識唔識照住畫?
仲有, 佢打波得唔得? 可以單腳企幾耐?
我囝囝做過評估, 知佢"視知覺"和"身體協調"好差, 影响佢做功課, 尤其係中文科.
我最近睇過書, 話如果可以每日做運動40分鐘, 小朋友可以更專心, 學習問題亦會改善.
咁我真係日日都叫囝囝拍球100下, 又俾佢去踩單車1小時, 如是者已有個幾星期. 我發現囝囝做功課真係無咁拖拖拉拉, 起碼無咁多情緒. 因為我每次都提佢: 你放學後玩咗咁耐, 要認真做功課啦.
而我亦發現囝囝既運動能力真係進步咗, 至於對佢做功課和學習的影响, 還需觀察.
如果你有興趣, 都可以試下.

Rank: 3Rank: 3


138
10#
發表於 08-5-25 22:53 |只看該作者
Hi Lillymarie

係開學初期, 佢d中英字都非常非常醜樣. 頁頁都俾老師寫"字要端正" (中英都係), 初期數學係主要從溫以前學過的, 所以問題都唔明顯.
Q:你囡囡畫畫靚唔靚? 如果你畫一幅圖, 佢識唔識照住畫?
佢畫畫係唔靚的, 如果要佢跟住畫應該部份係可以畫到, 但佢係唔會理我要求(佢咩都同你唱返調的), 總之自己想畫咩就咩, 技術俾同年的小朋友可能差一些. 主要是因為佢無尊心, 由幼稚園開始老師要佢畫畫, 佢都係最快交的, 是是旦旦畫些.
而運動方面都一樣, 動一動就話倦又話熱死, 總之就唔想動. 以前我覺得佢手腳有d不協調, 行吓行吓都會PK. 以前每晚飯後落街踏單車or散步, 極不願意. 上小學有體育課, 就叫佢跟返學校. 佢有拍球同玩豆袋, 我就買個藍球同做些豆袋, 要佢將體育課玩的野教妹妹.咁而家動作及協調都俾以前好.  
開學到而家佢都好飄忽時好時壤, 初時諗可能是未適應小學生活. 但佢每日都好開心, 講邊個邊個好笑邊個邊個又點點. 自己的野就好小講.
係上個月, 我終於都忍唔住找了學校的輔導姑娘. 之後輔導姑娘見過佢, 話佢有d亞氏保加症, 因為唔太嚴重, 話不需要評估, 再遲些會好d. 個姑娘好好, 佢都有同班主任講過及教個班主任應該點樣去handle我個女, 而家d字唔可以話靚但好左好多, 我女話佢抄書跟到同學的進度.
但佢真極不願意動腦筋, 有時都叫佢一齊打機, 佢都係玩2秒就唔想玩.

lillymarie如果你囝囝評估左, 你試下問吓學校的社工, 等佢同學校相量吓點樣協助小朋友.

原文章由 lillymarie 於 08-5-24 14:33 發表

HI!
我的囝囝都係抄書好慢, 寫字好醜樣.
你囡囡畫畫靚唔靚? 如果你畫一幅圖, 佢識唔識照住畫?
仲有, 佢打波得唔得? 可以單腳企幾耐?
我囝囝做過評估, 知佢"視知覺"和"身體協調"好差, 影响佢做功課, 尤其係中文科.
...

Rank: 1


19
11#
發表於 08-5-31 19:40 |只看該作者
小朋友集中力好低,會唔會做數學時間太長 ?
同埋方法好重要,如果令佢覺得有趣就事半功倍。

Rank: 5Rank: 5


3218
12#
發表於 08-6-1 01:42 |只看該作者
我個囡囡2年級,平時做maths功課都無嘜問題, 但係每當test/exam, 次次都....  好明顯係唔用腦去計....粗心大意, 真係比佢激死. 我都無計, 希望佢三年級會好d啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖