我係一個單親媽咪,都係一個全職媽咪,我個小朋友已經9歲,
今年讀2年級 (今年係留班生),個仔一直都係響我媽咪度湊,
但我發現左,個仔響亞婆度太耐,已經俾亞婆縱到生晒骨,
成績已經好大問題,當然我已經安排左響佢放學後補習,
由老師接放學,之後做晒d功課,有 dict 就溫埋,個仔用心就沒問題,但…….亞婆係好唔合作,應該話係唔會同你合作,小小病又唔俾佢返學,攪到d成績好有問題,個小朋友又勁心散(係幼稚園升小學果個暑假玩到心散到現在),任得個小朋友做咩就做咩,無禮貌,亂發脾氣…….,又俾佢自己落街買野食,當然一去不返,去左網吧,下午到晚上11點幾都唔返,又係要搵佢返黎,
明知佢走左去,都係俾佢落街,又響屋企偷錢(近日沒有發生),
同埋亞婆係一個”無飯主婦”,日日都係出街食(真係多多錢都食窮),個仔話食,就俾佢食,我都話左佢好多次,叫佢唔好甘樣俾個仔食,佢話”佢話肚餓要俾佢食啦,想餓死佢呀”,個仔下午已經可以食一碟飯,兩杯野飲,一個火腿奄列,一個米粉 (即係兩個餐),佢係一個見仔,有88磅,
再甘食……,真係食出病就大鑊…….
我係好想自己湊返,但佢響九龍讀書,我就住新界(因為公屋,唔搬得),我平時大多數放星期日,我返工返晏,當然都收好晏,係可以送佢返學,但佢放學補完習大約6點至7點,之後就無人幫我睇住,星期六又要返工,佢係唔洗返學,又係無人幫我睇
其實….,你地覺得夜段俾我亞媽睇住,之後我去接返有無問題??
定係根本唔會有改善??因為我無親戚可以幫到我,同埋d機構都唔會甘夜,我只係想佢近返我,教返好佢,到時中學先跟我住,我怕太遲,
當然我有唸過轉校,但佢甘既成績,根本無人收,但……我知道甘夜都係唔可以再幫佢睇多一次功課,甘樣搭車佢都好辛苦…….,
定係我收工日日去睇吓佢,得佢唔好作怪???
請俾小小意見我啦,唔該晒
|