關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 荃灣有乜好playgroup???
發新帖
查看: 997|回覆: 4
go

荃灣有乜好playgroup??? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7495
1#
發表於 08-5-8 15:41 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想比仔仔試吓
   0    0    0    0

Rank: 4


682
2#
發表於 08-5-8 16:03 |只看該作者

Nan Fung Centre

You try to get the informations in JOLLY CLOWN LEARNING CENTRE  which in NAN Fung CENTRE 19/F
Hope Everybody Have A Wonderful Life.

Rank: 1


21
3#
發表於 08-5-10 19:58 |只看該作者
in tsing yi i take my bb to here:
http://www.english-adventures.com

my bb LOVES it and learn so much already! miss cara is great teacher and loves the children!

Rank: 5Rank: 5


1262
4#
發表於 08-5-14 09:36 |只看該作者
My son also started his classes there.  Good good good

原文章由 ms.angel 於 08-5-10 19:58 發表
in tsing yi i take my bb to here:
http://www.english-adventures.com

my bb LOVES it and learn so much already! miss cara is great teacher and loves the children!

Rank: 5Rank: 5


1262
5#
發表於 08-5-14 09:43 |只看該作者
尋日見到南豐18樓間藝x舞蹈學院暑假會開6個月大BB嘅 playgroup, 仲有好似今個 weekend 係 openday, 可以比两歲以上嘅B試跳舞班, 大家可以考慮吓!

我想比亞女試吓跳拉丁!  


原文章由 christina 於 08-5-8 15:41 發表
想比仔仔試吓
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖