關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 男仔: 聖羅撒 VS 迦南
發新帖
查看: 454|回覆: 0
go

男仔: 聖羅撒 VS 迦南 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7588
1#
發表於 08-5-13 21:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想請求意見.

老公想亞仔留在九龍塘迦南上午班, 但我想佢在聖羅撒下午班.

迦南:
1. 上午班時間好用D
2. 有Native English Teacher

聖羅撒:
1. 出名D
2. 天主教學校關係好D.

兩間都一樣遠近, 兩間都有學卷用, 課程應該差不多. 請指教.

謝謝.
   0    0    0    0
Dr.X's mum
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖