- 在線時間
- 397 小時
- 最後登錄
- 19-7-16
- 國民生產力
- 438
- 附加生產力
- 1659
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-6-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1332
- 主題
- 109
- 精華
- 0
- 積分
- 3429
- UID
- 11716
 
|
各位
有位媽咪pm我, 講得好好, 我想同大家分享 :
(希望該位媽咪不介意, 我十分認同你的講法)
(1) 出面開嗰d班,好多真係好握錢, 師資好參差, 好多係渾時間
(2) 老師成日叫小朋友睇多d書, 我反而覺得幫助唔大, 一來如果書圖晝多, 好多時佢地被圖晝吸引, 根本無留心d字, 就算有留心, 都好容易過目即忘, 仲有就係睇完一本書, 都未必有答題技巧; 反之, 習作每次一個小姑事, 唔長唔短, 可以學到好多生字, 見得一兩次就識, 之後既問題, 真係唔係我地諗得到嗰種, 久而久之, 會訓練到佢高階既思考能力
==================================
其實我自己都有個同學家長, 佢同我講, 個 K3 囡好鐘意 Oxford Reading Tree (level 1 - Level 9 係親戚比佢的 ), 我話, 你個囡好利害, Level 6-9 都可以睇, 點知, 佢話個囡只係鐘意睇公仔, 當睇連環圖漫畫, 這點正肯定上述 (2) 的睇法。
而家好多媽咪買好多書本比小朋友睇, 但無陪讀, 只讓她睇公仔吧。我個人好喜歡買書本(連導讀 CD), 小朋友吸收很快, 家長又可以慳d 口水。
真係好多謝呢位熱心幫人的媽咪PM教路, 你令我呢個暑假會過得很充實, 呢幾日我會買很多 exercise 比個囡做。Thank you very much indeed. |
|