關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 準小學教師叫小朋友"去食......"
發新帖
查看: 1073|回覆: 2
go

準小學教師叫小朋友"去食......" [複製鏈接]

Rank: 2


68
1#
發表於 08-4-29 10:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今早,在快餐店聽到一對年輕男女如下對話:

女:“你第時返工會唔會同D學生講"早晨"?”
男:“我做乜同D靚仔講早晨?”
女:“即係好似我地細個時叫"老師早晨",之後老師會講"同學早晨"囉。”
男:“都憨X嘅,我洗乜同D靚仔講早晨,叫佢地食屎啦,梗係佢地自動同我講早晨,你地阿媽無X教嘅咩,見到阿SIR唔識講早晨?無哩家教。”

之後,聽到這兩位貌似今年九月就開始「作育英材」的準教師在談論小學教材製作(他們將會任教的應該是教會小學,因為內容討論英文及聖經堂的教材).....

[ 本文章最後由 A.C.C. 於 08-4-29 10:47 編輯 ]
   0    0    0    0


706
2#
發表於 08-4-29 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1810
3#
發表於 08-4-29 12:13 |只看該作者
其實投身於教育的人,首先要認真的問一下自己, 是否只視教育工作為一種職業而巳, 每月按時出糧? 如果真的只想找份安定職業的話, 世上職業何其多, 為什麽撰教育工作呢?   作為一個教育工作者沒有作育英才, 沒有好好栽培學生這種自覺的使命, 到底為什麼投身教育界呢?   作為一個老師,  其身不正, 又怎去教育小朋友呢 ? 難聽講一句, 騙飯吃, 誤人子弟!

希望樓主看見的只是小數個別例子, 但願社會上有責任感, 有使命感的老師依然隨處皆是!



原文章由 Reximom 於 08-4-29 11:01 發表


下次應該拍低佢,然後放係Youtube啞嗎!
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖