關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 宣道幼稚園 宣道幼稚園2007 K2
發新帖
查看: 12001|回覆: 7
go

宣道幼稚園2007 K2 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


187
1#
發表於 07-9-6 22:04 |顯示全部帖子
我囡囡(A班)話佢哋未分組:cry:
我問邊個老師教佢, 佢竟然話唔知, 激死我

原文章由 fionayeung 於 07-9-6 18:32 硐表
FatherJ,

我仔仔今年又同你仔仔同一組

Rank: 3Rank: 3


187
2#
發表於 07-9-7 19:16 |顯示全部帖子
應該可以, 但你最好問班主任啦

原文章由 aquarius828 於 07-9-7 17:24 硐表
唔好意思, 打擾你D, 我仔仔讀緊K1..

各位師兄師姐:
我想問問D親子大旅行, 可唔可以帶公公婆婆一齊去架?

Rank: 3Rank: 3


187
3#
發表於 07-9-12 13:03 |顯示全部帖子
係呀太抽象, 我囡囡講佢係和平組, 我係家長日問老師, 老師話唔係我果組, 佢應該係謙卑組 好多同學仔都話自己係和平組

遲d老師會解釋比小朋友聽

你個囡囡係邊組呀


原文章由 AveryMak 於 07-9-11 12:44 硐表
就係因為d組名太"抽象", 我個囡囡第一, 二日都講唔到俾我知。我要係家長日當天, 老師講我先知。

我都發覺k2的小朋友真係比k1時進步咗好多。

Rank: 3Rank: 3


187
4#
發表於 07-9-20 13:01 |顯示全部帖子
你好 我囡囡叫敏芝

原文章由 donald_mok 於 07-9-19 16:40 硐表
你好 !! 我個仔仔都係謙卑組 !! 他叫莫鈺廷, 你個小朋友叫什麼名字 ?

Rank: 3Rank: 3


187
5#
發表於 07-11-12 12:48 |顯示全部帖子
我忘記了女仔冬季校服, 穿什麼顏色長襪

Rank: 3Rank: 3


187
6#
發表於 07-11-16 12:24 |顯示全部帖子
唔該哂

原文章由 WINGYIBB 於 07-11-15 13:56 硐表


我已問學校話白色 OR 灰色:idea: .14/11 號有衫了.

Rank: 3Rank: 3


187
7#
發表於 07-11-27 12:37 |顯示全部帖子
係呀! 同上年K2一樣

原文章由 fionayeung 於 07-11-24 00:41 硐表
有呀, 我個仔都有講唱歌, 而A班有兩個小女孩同我講佢地做天使, 唔知係咪聖劇呢?

Rank: 3Rank: 3


187
8#
發表於 07-12-17 12:36 |顯示全部帖子
你囡囡係唔係下K2A呀?
如果係, 我諗冇掃把啦

原文章由 WINGYIBB 於 07-12-6 14:07 發表

我個囡話有掃把, 唔知堅唔堅 ?? 佢係屋企唱歌做埋動作.
‹ 上一主題|下一主題