註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
原文章由 fionayeung 於 07-9-6 18:32 硐表 FatherJ, 我仔仔今年又同你仔仔同一組
返回頂部
原文章由 aquarius828 於 07-9-7 17:24 硐表 唔好意思, 打擾你D, 我仔仔讀緊K1.. 各位師兄師姐: 我想問問D親子大旅行, 可唔可以帶公公婆婆一齊去架?
原文章由 AveryMak 於 07-9-11 12:44 硐表 就係因為d組名太"抽象", 我個囡囡第一, 二日都講唔到俾我知。我要係家長日當天, 老師講我先知。 我都發覺k2的小朋友真係比k1時進步咗好多。
原文章由 donald_mok 於 07-9-19 16:40 硐表 你好 !! 我個仔仔都係謙卑組 !! 他叫莫鈺廷, 你個小朋友叫什麼名字 ?
原文章由 WINGYIBB 於 07-11-15 13:56 硐表 我已問學校話白色 OR 灰色:idea: .14/11 號有衫了.
原文章由 fionayeung 於 07-11-24 00:41 硐表 有呀, 我個仔都有講唱歌, 而A班有兩個小女孩同我講佢地做天使, 唔知係咪聖劇呢?
原文章由 WINGYIBB 於 07-12-6 14:07 發表 我個囡話有掃把, 唔知堅唔堅 ?? 佢係屋企唱歌做埋動作.