關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問~護脊書包
發新帖
查看: 2020|回覆: 15
go

請問~護脊書包 [複製鏈接]

Rank: 4


950
1#
發表於 08-2-20 00:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想買過新書包給囡囡 ,邊隻好用,價錢不要太貴 ,有好介紹嗎???請指教...
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1374
2#
發表於 08-2-20 00:43 |只看該作者
SPI. 我個女用咗兩年啦, 照估計可以用多一年左右, 一個書包用三年, 價碼都係幾百蚊, 計落好貴囉.....

Rank: 5Rank: 5


1195
3#
發表於 08-2-20 09:44 |只看該作者
我年年換喎
因為阿女用野好快殘
今次用dr kong
會員價200蚊到
都唔錯 幾好用

Rank: 6Rank: 6


7364
4#
發表於 08-2-20 11:53 |只看該作者
有時買嘢真係撞手神,我小一時買了個sanrio hello kitty書包俾個囡,依家小二都仲好好,相信可以用埋小三,但之前亦有聽過買咗sanrio書包但好快爛,所以真係睇你好唔好彩

Rank: 4


950
5#
發表於 08-2-20 12:16 |只看該作者
原文章由 cherrytso 於 08-2-20 12:43 AM 發表
SPI. 我個女用咗兩年啦, 照估計可以用多一年左右, 一個書包用三年, 價碼都係幾百蚊, 計落好貴囉.....


我有個同學媽咪都話SPI可用到三年,價碼都係幾百蚊~但如用到三年=百多元年都可以.請問你在那裡買?多謝你的寶貴意見...

Rank: 2


64
6#
發表於 08-2-20 12:18 |只看該作者
原文章由 fannymk 於 08-2-20 00:31 發表
想買過新書包給囡囡 ,邊隻好用,價錢不要太貴 ,有好介紹嗎???請指教...


my girl use SPI, school bag itself is heavier than the others, but good!! and I think she can use it next year!! but honestly speaking, expensive ,

Rank: 4


950
7#
發表於 08-2-20 13:02 |只看該作者
原文章由 wyl 於 08-2-20 11:53 AM 發表
有時買嘢真係撞手神,我小一時買了個sanrio hello kitty書包俾個囡,依家小二都仲好好,相信可以用埋小三,但之前亦有聽過買咗sanrio書包但好快爛,所以真係睇你好唔好彩 ...



我個囡都話想買sanrio hello kitty,但個書包差不多二百元,想問下會有其他, 多謝你的意見

Rank: 4


950
8#
發表於 08-2-20 13:07 |只看該作者
原文章由 RSG媽媽 於 08-2-20 09:44 AM 發表
我年年換喎
因為阿女用野好快殘
今次用dr kong
會員價200蚊到
都唔錯 幾好用


價錢都OK,但要會員才有這個價

Rank: 6Rank: 6


6160
9#
發表於 08-2-20 14:20 |只看該作者
原文章由 fannymk 於 08-2-20 13:07 發表


價錢都OK,但要會員才有這個價
入會費好似30蚊姐,仲有野送返。

Rank: 4


950
10#
發表於 08-2-21 12:21 |只看該作者

回覆 #1 Unclejt 的文章

好,今個星期日去看,thx for u help

Rank: 5Rank: 5


3167
11#
發表於 08-2-24 05:49 |只看該作者
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.

dr. kong......好似最襟用係而家仲係199, 紅藍/藍黃 那隻款. 但那隻又較重.
chiropak......襟用算係輕, 但都幾蝦人揹. 因為個子細小揹來都幾xx.

RSG媽媽, 咁你以前書包要唔要呀, 唔要送俾我
愛收集舊書包、背囊的傻人

Rank: 4


950
12#
發表於 08-2-24 23:24 |只看該作者
原文章由 jessc 於 08-2-24 05:49 AM 發表
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.

dr. kong......好似 ...

spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.邊樹呀?,不過今日已買了dr. kong~粉紅~229:;pppp: 好貴呀[仲要是會員價],但回家後,換了又真的比之前的書包輕一半.. ,想請問你的小朋友是否讀循道小學 ,因你的login相似

Rank: 5Rank: 5


1195
13#
發表於 08-2-25 09:24 |只看該作者
唔好意思啊
殘舊既丟晒啦
用得既捐晒啦

原文章由 jessc 於 08-2-24 05:49 發表
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.

dr. kong......好似 ...

Rank: 2


52
14#
發表於 08-2-26 14:58 |只看該作者
惨了。我在SOGO买了一個書包給囡囡。上星期背带己烂了。:

Rank: 5Rank: 5


3167
15#
發表於 08-2-26 23:46 |只看該作者
原文章由 HOLLY2001 於 08-2-26 14:58 發表
惨了。我在SOGO买了一個書包給囡囡。上星期背带己烂了。:

甚麼牌子呀, 有些牌子可以拿去換架, 不要將之丟掉呀.
愛收集舊書包、背囊的傻人

Rank: 5Rank: 5


3167
16#
發表於 08-2-26 23:48 |只看該作者
原文章由 fannymk 於 08-2-24 23:24 發表

spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.邊樹呀?,不過今日已買了dr. kong~粉紅~229:;pppp: 好貴呀[仲要是會員價],但回家後,換了又真的比之前的書包輕一半.. ,想請問你的小朋友是否讀循道小學:hap ...

唔係循小, 反而當年我有考循小, 不過最後入左崇真.(我講我自己)
oxford168-198, getset198-238, 29/2/08前喎.
愛收集舊書包、背囊的傻人
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖