關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 無希望
發新帖
查看: 3088|回覆: 17
go

無希望 [複製鏈接]

Rank: 2


44
1#
發表於 08-2-5 17:23 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Hi ! 各位媽咪,請容許我在這裹舒發我近日的不快。

小兒現讀小三,因現讀的小學課程淺易,加上沒有直屬中學,所以想幫小兒轉有直屬的私校,無奈小兒成績
不好,筆試考不到,我十分不開心,是否轉校無望呢?我知道大家也會想,如果小兒在淺易的學校成績不好,轉到另一間學校小兒會很辛苦,但為了他的將來,我真的不想他再留在現讀的小學,不知有沒有媽咪明白我,我只是想在此呻下!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


121
2#
發表於 08-2-6 01:05 |只看該作者
定下合理目標,做好準傋,向目標進發。

假設讓他入了一間有中學,程度高的學校,
並不代表就會有前途。

孩子還小,他需要你的明燈,做好現在,强化
兩文三語,一體一藝,無論身在何處,
也定有用武之地!
世人都曉神仙好,只有兒孫忘不了。
                    痴心父母古來多,孝順兒孫誰見了。

Rank: 5Rank: 5


1889
3#
發表於 08-2-6 07:14 |只看該作者
每個人覺悟開竅的時間不同. 有些人小時了了, 有些則大器晚成. 子女始終要走自己的人生道路. 樓主也別太擔心了.

Rank: 4


963
4#
發表於 08-2-6 09:18 |只看該作者
我都是這類型的媽媽,常常擔心小朋友學得不夠,因此很明白你的感受。如你沒辦法為囝囝轉校,我建議你為他找些學習班,加強他的基礎,希望他在現時的小學能夠考入band 1,那麼便可在選中一時有較大的選擇了。

原文章由 TimYip 於 08-2-5 17:23 發表
Hi ! 各位媽咪,請容許我在這裹舒發我近日的不快。

小兒現讀小三,因現讀的小學課程淺易,加上沒有直屬中學,所以想幫小兒轉有直屬的私校,無奈小兒成績
不好,筆試考不到,我十分不開心,是否轉校無望呢?我知道大家也會想,如果小兒在 ...

Rank: 5Rank: 5


1195
5#
發表於 08-2-6 14:59 |只看該作者
依家已經小3
如果轉都要小4先轉到
仲要佢依家讀緊既課程淺
老實講 私校有位都未必肯收
好既津校就更加無可能
就算收
我驚佢好難適應
到時咪仲衰

不如專心加強訓練 比佢係依家既學校有好成績
另外培養才藝 (最好有公開比賽果d)
好好為升中準備好過啦

如果你仔仔依家係小一既話 我鼓勵你幫佢轉校 因為仲有時間
小3真係太遲啦

我個女就小2下學期轉左私校
好耐先適應
依家上左小4先叫做穩定d
阿女辛苦我又辛苦

你個仔咁樣真係搏唔過
有直升中學又點 成績唔夠都一樣升唔到上去架

Rank: 2


44
6#
發表於 08-2-7 21:49 |只看該作者
多謝各位媽咪的關心及意件。我每天也在自責,覺得對不起兒子,幫他選錯了學校,自己又遲鈍,現在才想辦法幫他轉校,但巳經太遲了。

Rank: 5Rank: 5


1236
7#
發表於 08-2-8 11:43 |只看該作者

回覆 #6 TimYip 的文章

我覺你應該同他轉校時重讀小三,這樣比較容易適應,最好轉英小,跟着要去補習英文,最好是外籍老師教授,令他多聽、錦講就得啦!

Rank: 4


879
8#
發表於 08-2-8 11:44 |只看該作者
TimYip,

你唔好太過自責啦,其實有邊個做父母唔想自己仔女做最叻果個呢,但係十隻手指有長短,每班考第一的只有一個,如果自己小朋友做唔到好好的成績都唔好太過怪責佢(同自己),我覺得最重要真係睇小朋友有冇盡到力,有冇多次重覆犯同一個錯誤,有些小朋友真係要比較長的時間先睇到進步表現ga(好似我個女咁,一、二年級成舊飯咁,依家三年級叫做好少少咋!)

講真,讀唔到啲大家認為係好(如Band 1)的學校唔係世界末日,最緊要係佢唔好學壞(尤其上到中學),你寧願個仔唔太叻但係乖定係好叻但學壞咗呢?

記住,唔好再掛住自責,唸吓點幫吓個仔仲好,教兒育女呢條路係一世ga,正所謂"養兒一百歲,長憂九十九",佢細時你怕佢讀唔到書,大咗拍拖你又擔心,到成家立室你亦心掛掛,就算佢做埋老豆佢响你心目中都係細路一個,right??

Wasabb


原文章由 TimYip 於 08-2-7 21:49 發表
多謝各位媽咪的關心及意件。我每天也在自責,覺得對不起兒子,幫他選錯了學校,自己又遲鈍,現在才想辦法幫他轉校,但巳經太遲了。

Rank: 2


44
9#
發表於 08-2-8 15:53 |只看該作者
小兒最近考民生三年級插班筆試但失敗,我有要求校方讀他重讀小三,但校方說不能,叫小兒不如在六月時再考小四,以他的程度,小三都考不到,又怎能考小四呢?不過,在這幾個月,我也會盡我所能幫他温習,希望有奇蹟出現。

Rank: 2


96
10#
發表於 08-2-14 21:42 |只看該作者
原文章由 TimYip 於 08-2-5 17:23 發表
Hi ! 各位媽咪,請容許我在這裹舒發我近日的不快。

小兒現讀小三,因現讀的小學課程淺易,加上沒有直屬中學,所以想幫小兒轉有直屬的私校,無奈小兒成績
不好,筆試考不到,我十分不開心,是否轉校無望呢?我知道大家也會想,如果小兒在 ...



都好矛盾淺易又話淺易,深的又話讀唔上o我覺得你自己想清楚自己個定位先!

說話如有得罪請見諒


129
11#
發表於 08-2-15 01:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1195
12#
發表於 08-2-15 09:26 |只看該作者
唔好咁灰啦
總有出路既


470
13#
發表於 08-2-15 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


44
14#
發表於 08-2-15 16:38 |只看該作者
Dear Fanmum,

Tks for your email.  Do you have any suggestion of other schools ?  I am in office right now, I cannot type Chinese, sorry for that.

Rank: 5Rank: 5


1015
15#
發表於 08-2-15 17:00 |只看該作者
唔好担心啦, 人人的開曉時候都唔同, 依家這個年紀培養佢多d 求知識的習慣和動力, 將來唔會衰得去邊.

以我老公為例, 一至六年級, 頭四年, 年年包尾五, 之後2年中規中舉.

升到中學, 中一至三都係30名左右, 見佢中學時的成績表, 嚇死人, 除了科maths 見得人, 全部紅色.

點估到佢會考考到5個A, 以全級十名升中六呢!

睇多D 課外書, 擴闊佢的思想, 將來一定唔會太差的

Rank: 2


44
16#
發表於 08-2-15 19:43 |只看該作者
很多謝各位媽咪關心及意見。

Rank: 4


507
17#
發表於 08-2-16 03:48 |只看該作者
唔好咁快無心机呀!定d目標,一步步嚟啦

原文章由 TimYip 於 08-2-5 17:23 發表
Hi ! 各位媽咪,請容許我在這裹舒發我近日的不快。

小兒現讀小三,因現讀的小學課程淺易,加上沒有直屬中學,所以想幫小兒轉有直屬的私校,無奈小兒成績
不好,筆試考不到,我十分不開心,是否轉校無望呢?我知道大家也會想,如果小兒在 ...

Rank: 6Rank: 6


7066
18#
發表於 08-2-16 11:46 |只看該作者
唔怕得罪,課程淺ge學校,成績都未如理想,仲要轉去課程深ge學校 會唔會脫離現實咗少少呀???不如俾心機讀現時果間學校啦,努力拼博,到時拔到尖,升中果陣就路路暢通!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖