關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 亞女隻牙.....
發新帖
查看: 1264|回覆: 2
go

亞女隻牙..... [複製鏈接]

Rank: 2


83
1#
發表於 08-1-23 19:55 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
亞女隻大牙之前補過, 後尾補的地方甩左話痛, 医生話蛀得好深要做BB 杜牙根,前後做2次。 做左一次,落藥消腫, 剛去做第二次, 医生話消吾到腫, 有二樣做法。第一要脫大牙但脫後牙會移位,第二轉介紹左二個在中環的兒科牙齒專科過我,可能要全身麻醉再做和都幾貴, 講到好serious,我E+好驚, 有冇mami 都試過,我而加可以點做呢?女女得六歲咋:cry: :cry:
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1561
2#
發表於 08-1-23 21:14 |只看該作者
一定要去兒科. 我仔仔2歲半做, 仲有牙套, 見他起身時神色很呆, 且腳軟, 但一d都無後悔, 因否則會影響自信, 食慾及牙痛, 現在反而很注意牙齒, 比以前合作, 對家長及小朋友也是正面教育...不要相信坊間d人話不嚴重, 大個先算等, 有苦自己知呀, 全身麻醉小朋友不會掙札, 應不會腫...當然是很貴, 不過後面的大牙是不會換的, 不要考慮了~
另外, 可排菲lip牙科醫院, 不過要排一至兩年, 視乎first check醫生意見, 你可考慮等不等


原文章由 妹妹mami 於 08-1-23 19:55 發表
亞女隻大牙之前補過, 後尾補的地方甩左話痛, 医生話蛀得好深要做BB 杜牙根,前後做2次。 做左一次,落藥消腫, 剛去做第二次, 医生話消吾到腫, 有二樣做法。第一要脫大牙但脫後牙會移位,第二轉介紹左二個在中環的兒科牙齒 ...

Rank: 2


83
3#
發表於 08-1-23 22:07 |只看該作者
可吾可穴pm医生資料比我, 咁你上次大約幾多$

原文章由 3lamma 於 08-1-23 21:14 發表
一定要去兒科. 我仔仔2歲半做, 仲有牙套, 見他起身時神色很呆, 且腳軟, 但一d都無後悔, 因否則會影響自信, 食慾及牙痛, 現在反而很注意牙齒, 比以前合作, 對家長及小朋友也是正面教育...不要相信坊間d人話不嚴重, 大 ...
‹ 上一主題|下一主題