- 在線時間
- 131 小時
- 最後登錄
- 12-9-11
- 國民生產力
- 35
- 附加生產力
- 12
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 265
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 312
- UID
- 147930
 
|
宣小是英文小學, 個人經驗是覺得學校對家長的支援唔太多, 很多時候老師只會叫家長自己催谷小朋友或者搵補習, 以keep住小朋友d水準, 但老師絕對唔會幫小朋友解決跟唔上的問題. 而且當小朋友越讀得高年級, 跟得上就好, 跟唔上就會比學校同老師放棄, 好慘. 如果你小朋友讀書叻而且比較主動, 咁宣小係可以谷到小朋友的.
培正是中文小學, 但聽返黎的意見是英文水準都好高. 雖然學校都係催谷學生, 但始終都是名牌老校, 而且是傳統教學方式, 點都好d.
而且以名氣黎講, 培小比宣小好. 仲有, 培小有直升中學, 宣小係無.
不妨聽多d意見, 自己再考慮下:)
原文章由 Debbie138 於 08-1-7 11:17 發表 
其實我想大家比一些培小及宣小的意見給我, 點解好像有點離題???? |
|