關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 阿囡星期六派左成績表啦!
發新帖
查看: 3809|回覆: 9
go

阿囡星期六派左成績表啦! [複製鏈接]

Rank: 4


621
1#
發表於 08-1-21 09:59 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
阿囡星期六派左成績表啦! 有喜出望外亦有唔開心!
開心 , 是成績俾我和她自己預期跌出十名外好好多. 因為升上小四後,以分數看來drop得太厲害(9X -> 7X 8X都有). 但我近期轉了返partime,所以今次考試我親眼見她認真溫習, 感覺上大個左同定性左!派成績表前一、兩天,佢表現出有些緊張,我同她講: mami眼見她今次考試認真溫習(不同以往求求其), 所以成績名次巳不是重點.
與老師會面當中提到小四實在不能和小三比,因初小都是做/答題比較直接,而高小在出問題時有啲橋妙”,要小朋友思路清晰才不至失分太多,阿囡在這方便ok, 整體上保持住實在不用擔心! 我當然希望她可保持呢!
唔開心:cry: , 係因為由幼稚園到現在都俾不同班主任老師投訴多嘢講!!都唔知是否我們的問題,由細到大我們兩家沒有同齡的小朋友與囡囡一起長大,家裏由早到晚得工人姐姐,所以她一見到任何小朋友都講一餐! 我們已教她不可在學校上堂時影响他人,想倾計就小息時才傾吧! 但到現在還是給老師投訴,真氣!! 大家有沒有方法可教我?

[ 本文章最後由 CINDYC 於 08-1-21 10:06 編輯 ]
   0    0    0    0
勞工局長張建宗,胡亂响處發噏風,                                
徵款措施講唔通,漠視民意亂咁衝,                                
民怨四起勢夾兇,等執包袱"將見終"!


5453
2#
發表於 08-1-21 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


621
3#
發表於 08-1-21 14:44 |只看該作者

回覆 #2 Heidi媽 的文章

Hi, Heidi媽,
我係Rachel媽咪呀、真係好耐無傾過、Heidi同一對細佬肯定令妳分身不暇,對嗎?Heidi學到第幾級琴?細佬們是否巳上小學?問心,真係非常佩服妳,教一個巳經不易還要教3個,少d愛心及耐性都做不到(我自問真係做不到,有時我們夫婦倆都覺得欠左Rachel一個玩伴、成長路稍為孤單)!所以為了取平衡、為有時常提醒她不可在課堂内傾計騷擾其他同學仔、但都是給老師投訴、真係無哂辧法
Daddy同妳想法相近、叫我不要阻礙她表達、從中可觀察到很多!但當面對老師投訴時、真
要教導一個小朋友真係用很多心機、大家一齊努カ吧!
Rachel mami

[ 本文章最後由 CINDYC 於 08-1-21 14:46 編輯 ]
勞工局長張建宗,胡亂响處發噏風,                                
徵款措施講唔通,漠視民意亂咁衝,                                
民怨四起勢夾兇,等執包袱"將見終"!

Rank: 5Rank: 5


2917
4#
發表於 08-1-22 11:10 |只看該作者
Cindy,

睇完你留言,真係替你開心,最緊要係小朋友生性,主動學習,仲要佢識緊張自己,正所謂〔不在乎成績高低,只在乎問心無愧〕,我覺得學習過程比分數重要.

小四要求明顯比小三唔同,要keep9x分數,實在唔容易,到小五要求又更高,又要適應全日制,又要面對更深課程,分數可能每況愈下…..大家要有心理準備.

每位老師對學生評價都唔同,同一位學生,有老師投訴多野講,但另一位老師就讚揚佢主動,樂於發表意見...所以唔使擔心,只要教佢上堂專心聽書,多d回答老師問題,多野講就會變成優點.

其實多野講總好過唔主動,唔講野,唔發問,唔發表自己意見,我個女就篇向呢類型,老師話佢比較文靜..唔知係讚還是彈,我反而希望佢多d野講,表達多d意見...有時要佢開金口都幾難.佢性格愈來愈掘強,屬於我行我素,所以我都好擔心:( ...
菲媽 =^_^=

Rank: 3Rank: 3


375
5#
發表於 08-1-23 12:40 |只看該作者
Cindy,

我好耐冇上BK, 一上來小學版就見到你, 真開心!
我個女上星期六都派左成績表, 我的心情就很矛盾, 其實她考得不差, 科科都九十幾, Conduct又全部A, 但係老師話佢可以做好D, 雖然每科都九十幾, 但在班上只屬中間, 她的同學實在太勁了, 連我女都認為自己考得不好, 有D唔開心.

上次你說你想找那位女醫生, 找到了沒有? 我最近個女都有事要睇返佢, 你有空打個電話比我啦, 我早排唔見左電話, 冇晒你地D電話呀..


Doris



原文章由 菲媽 於 08-1-22 11:10 發表
Cindy,

睇完你留言,真係替你開心,最緊要係小朋友生性,主動學習,仲要佢識緊張自己,正所謂〔不在乎成績高低,只在乎問心無愧〕,我覺得學習過程比分數重要.

小四要求明顯比小三唔同,要keep住9x分數,實在唔容易,到小五要 ...

Rank: 4


621
6#
發表於 08-1-23 15:21 |只看該作者
Rebecca,
"每位老師對學生評價都唔同" 個問題就响呢處!!Rachel真係太多説話,有一年俾先生感覺好煩(好彩由幼稚園到而家都係得一年)、搞到我唔知點教佢、又唔想佢騷擾到同學仔、但又希望佢多d群體生活、唯有時時提住上堂一定不容許要遵守紀律、但俾老師投訴下課排隊時傾、激死我  
至於小五要求更高,又要適應全日制,又要面對更深課程、真係見歩行歩、諗唔到咁多(不過好在有妳時常提點下、已經好好多)。
上次去disneylandー Rachel爸爸影左d相、妳有無轉過email address?如果無、我send番d相俾妳。菲菲真係大個左好多、個樣都係比較文靜、毎個人都有不同性格、倔強有時係自信既表現、不過人事關係相對地無咁好、真係好難取捨、是嗎?是否如無意外都會直上中學?我們對Rachel的期望不是要讀書名列前茅、很簡單、祇需要做一個開開心心品格好的人、唔知係ロ米太儍呢  
原文章由 菲媽 於 08-1-22 11:10 發表
Cindy,

睇完你留言,真係替你開心,最緊要係小朋友生性,主動學習,仲要佢識緊張自己,正所謂〔不在乎成績高低,只在乎問心無愧〕,我覺得學習過程比分數重要.

小四要求明顯比小三唔同,要keep住9x分數,實在唔容易,到小五要 ...
勞工局長張建宗,胡亂响處發噏風,                                
徵款措施講唔通,漠視民意亂咁衝,                                
民怨四起勢夾兇,等執包袱"將見終"!

Rank: 4


621
7#
發表於 08-1-23 15:49 |只看該作者
Doris,
我都好開心、無諗過响度開topic、撞到幾個老友記!
琳琳好ロカ女 無得同人比架、同琳琳解釋番、只要盡左力、明白考試那處易失分有錯、針對改善下次再努力過!我明白妳作為母親很緊張、盡量控制好D演技唔好俾佢睇到加重佢壓力(我剩係識話妳、實際我都好緊張)!
我無帶阿女去睇梁醫生、因為睇開個兒科叫我係政府check住、12月去檢驗ok,2月再回去覆疹。琳琳咩事 妳同阿女過来睇醫生、call我lunch、我而家做partime、”番”上午(pm我手提俾妳、妳check下)!細佬上小一未、仲係咁
Cindy
原文章由 doristsang 於 08-1-23 12:40 發表
Cindy,

我好耐冇上BK, 一上來小學版就見到你, 真開心!
我個女上星期六都派左成績表, 我的心情就很矛盾, 其實她考得不差, 科科都九十幾, Conduct又全部A, 但係老師話佢可以做好D, 雖然每科都九十幾, 但在班上只屬中 ...
勞工局長張建宗,胡亂响處發噏風,                                
徵款措施講唔通,漠視民意亂咁衝,                                
民怨四起勢夾兇,等執包袱"將見終"!

Rank: 3Rank: 3


375
8#
發表於 08-1-23 19:23 |只看該作者
細佬K2, 要parpare小一入學考試, 救命呀!
我call你啦....

原文章由 CINDYC 於 08-1-23 15:49 發表
Doris,
我都好開心、無諗過响度開topic、撞到幾個老友記!
琳琳好ロカ女 無得同人比架、同琳琳解釋番、只要盡左力、明白考試那處易失分有錯、針對改善下次再努力過!我明白妳作為母親很緊張、盡量控制好D演技 ...

Rank: 5Rank: 5


2917
9#
發表於 08-1-24 10:37 |只看該作者
Cindy,


個個父母都一樣, 都想子女開開心心, 有好品格, 而讀書盡左力, 問心無愧就得, 不過你漏左一樣 , 最緊要有健康身體:loveliness:

其實菲菲由細到大際關係都唔係咁好, 幸好有一班好朋友肯遷就佢, 仲有個人際關係好好既媽媽呢  , 到現在佢同人相處都冇咩問題, 到中學就唔敢想像 . 我當然想直升中學, 希望同一班好朋友直上, 快快樂樂學習, 而且我覺得傳統教學適合菲菲多d.

真係要唔該哂Rachel爸爸, send 去我公司email 就得五十年不變.:

wor, 我記得 Rachel有學中樂, 仲有冇學? 有冇想過入學校中樂團, 中樂團真係好好, 有好多活動, 表演機會又多, 剛剛去完日本人學校交流, 上個暑假去左北京北賽, 未來可能去星加坡或日本交流表演等. 有興趣快d參加啦!

菲媽 =^_^=

Rank: 4


621
10#
發表於 08-1-27 17:05 |只看該作者
Rebecca,
無錯,最緊要身體健康!
**仲有個人際關係好好既媽媽呢!**Absolutely agree
Rachel冇學中樂 la!
Talk later!
Cindy

原文章由 菲媽 於 08-1-24 10:37 發表
Cindy,


個個父母都一樣, 都想子女開開心心, 有好品格, 而讀書盡左力, 問心無愧就得, 不過你漏左一樣 , 最緊要有健康身體:loveliness: …

其實菲菲由細到大際關係都唔係咁好, 幸好有一班好朋友肯遷就佢, 仲有個 ...
勞工局長張建宗,胡亂响處發噏風,                                
徵款措施講唔通,漠視民意亂咁衝,                                
民怨四起勢夾兇,等執包袱"將見終"!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖