關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 P.5生,數學弱,點算?
發新帖
查看: 1065|回覆: 1
go

P.5生,數學弱,點算? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


133
1#
發表於 08-1-12 09:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生

THANK YOU!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3167
2#
發表於 08-1-13 03:28 |只看該作者
原文章由 sunbb 於 08-1-12 09:19 發表
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生

THANK YOU!

如果式體題唔得, 做多點數好過(或者可以諗公文式那一類, 不過對高小的效用會越來越細.)
如果係應用題理解唔得, 學林數都係一個好的選擇.
但唔係有返咁上下基底知識, 去學奧數隨時連對數學興趣都無埋.
愛收集舊書包、背囊的傻人
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖