- 在線時間
- 112 小時
- 最後登錄
- 21-11-6
- 國民生產力
- 64
- 附加生產力
- 2389
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 714
- 主題
- 47
- 精華
- 0
- 積分
- 3167
- UID
- 93462
 
|
原文章由 sunbb 於 08-1-12 09:19 發表 
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生
THANK YOU!
如果式體題唔得, 做多點數好過(或者可以諗公文式那一類, 不過對高小的效用會越來越細.)
如果係應用題理解唔得, 學林數都係一個好的選擇.
但唔係有返咁上下基底知識, 去學奧數隨時連對數學興趣都無埋. |
|