關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 怎樣教仔女讀書....
查看: 6156|回覆: 22
go

怎樣教仔女讀書.... [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


164
1#
發表於 07-12-14 17:09 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本人由學期開始到現在考試都付出了好大心機對我的仔女( 小三和小一) ,每天都要準時放工到地鐵站接他們,回到家中由7:00pm 到 10:00pm都是不停地對功課和溫習.機乎沒有看過電視.只希望他們専心學習考好成績.每逢星期六還會去 "小時鐘補習社" 補習英文和數學. 但今天小女兒收到中文卷成績竟然是全班最低分 ( 52 分) , 真的好傷心... , 但我都知小女的中文理解能力是很差的...(其實中,英,數,常都很差的) . 怎樣可以幫倒佢呢..
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-12-14 17:41 |只看該作者
judymychiu,

      唔好咁la,一次失手啫, 今次唔得咪下次攞,你的子女是絕對感受到你對他們的付出。你見他們也很努力去與你配合吧 !

      小女成績都唔係幾女咋, 但at least 佢態度可嘉, 而家成績唔好,可能係佢未掌握到溫習方式,慢慢一起摸索吧 ! 有時兩個小朋友質唔同,連溫習方式都唔一樣架 ... 加油! 加油 !

      

原文章由 judymychiu 於 07-12-14 17:09 發表
本人由學期開始到現在考試都付出了好大心機對我的仔女( 小三和小一) ,每天都要準時放工到地鐵站接他們,回到家中由7:00pm 到 10:00pm都是不停地對功課和溫習.機乎沒有看過電視.只希望他們専心學習考好成績.每逢星期六 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2106
3#
發表於 07-12-14 18:15 |只看該作者
其實你兩位小朋友有無時間睇課外書,我仔仔有讀障,中文閱讀理解都係好差,咁我喺呢兩個月都提早放工同佢跟功課,每晚臨瞓同佢睇故事書,要佢朗讀出黎,佢讀得好慢架,只係讀兩頁紙都要成15min,不過我都堅持要佢讀,讀完問下個故事講d乜,剛剛測完中文,佢居然第1次同我講,佢今次既閱讀理解,佢明白知道點答問題.雖然未知分數,我自己就感覺佢呢方面進步左,起碼唔會好似以前咁, 一見一堆字就唔想去睇,亂撞一通. 其實用成晚時間去溫書做功課,而星期六又去補習班,未必對小朋友係好事,因為佢地既專注力好低,坐3個鐘,可能得頭半小時入腦,其餘時間係媽咪迫佢地坐喺度咋.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 1


26
4#
發表於 07-12-15 00:07 |只看該作者
親子王國 技術支持
其實我的處境和你差不多, 我覺得現在教仔女真是一門學問, 回想起自己以前讀書令到我父母很擔心, 現在就 ..... 唉 真是報應

Rank: 3Rank: 3


164
5#
發表於 07-12-15 11:16 |只看該作者
多謝妳的意見 . THANK YOU SO MUCH !



原文章由 fitceo 於 07-12-14 18:15 發表
其實你兩位小朋友有無時間睇課外書,我仔仔有讀障,中文閱讀理解都係好差,咁我喺呢兩個月都提早放工同佢跟功課,每晚臨瞓同佢睇故事書,要佢朗讀出黎,佢讀得好慢架,只係讀兩頁紙都要成15min,不過我都堅持要佢讀,讀完問下 ...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
6#
發表於 07-12-15 12:08 |只看該作者
小一生對考試係好陌生的,
往往問題出於作答技巧及時間掌握之上。
先要小孩明白遊戲規則,試卷要限時中完成。
好多小朋友比一兩條難題Kick 住,
引而後部份識答變成無時間答!
要教佢地跳答,唔識圈住題號,有時間再複。
另外作句部份亦是重災區,
要教佢地要寫得精簡易明,
小朋友往往作句想得天花龍鳳,平日無問題,
但考試一題兩分,寫錯一個字扣成一分,
咁要教佢地考試作句要簡化,要用識寫嘅字。
另外對於唔肯定嘅答案,千萬不要留空,
寫左可能有分,唔寫肯定失晒分。

Rank: 5Rank: 5


4404
7#
發表於 07-12-15 22:29 |只看該作者
judymychiu

吾好氣妥, 只是一年班, 上學期是適應期, 溫習的方法, 答題目的技巧都有待改進。你要好好同小朋友檢討一下這次考試時經驗, 同佢吸取教訓, 跟住同自己講, 孩子還有改進的空間, 下次一起努力。

Marians


3496
8#
發表於 07-12-16 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


57
9#
發表於 07-12-16 14:15 |只看該作者
judymychiu,

You already done your best .
Don't give up and put much pressure on yourself & the kids. Next round will become better. Add-oil !!!!!!  


原文章由 Marians 於 07-12-15 22:29 發表
judymychiu

吾好氣妥, 只是一年班, 上學期是適應期, 溫習的方法, 答題目的技巧都有待改進。你要好好同小朋友檢討一下這次考試時經驗, 同佢吸取教訓, 跟住同自己講, 孩子還有改進的空間, 下次一起努力。

Marians ...

Rank: 6Rank: 6


6228
10#
發表於 07-12-16 14:23 |只看該作者
用咁多時間, 會唔會方法用錯呢??

我會每日做完功課後重溫當日上堂既野, 而知道要測/默前一星期就開始每日溫d; 測驗我會從書/工作紙整一份試題, 查實內容差不多, 只係改下名, 調下次序; 默書我會每日重默範圍內字, 再加數個課文字; 得閒就抽問下部首, 佢會覺得輕鬆又記得.

仔仔小一, 暫時呢d方法仲可行, 大d就唔知點, 不過我遲早可去做補習社貼題目, 呵呵呵~~

P.S. 小一未識技巧, 我仔仔都試過英文聆聽食蛋, 因聽機搵到第1個答案(諗緊岩唔岩, 仲要寫, 唔記得第1個字大草又改.......)到第2345個時已唔知邊個打邊個, 我後黎教佢要聽晒, 用12345簡好答案再慢慢寫落格.

媽咪加油! (真無奈, 而家世態就係咁)

[ 本文章最後由 IRON 於 07-12-16 17:09 編輯 ]

Rank: 1


8
11#
發表於 07-12-16 17:11 |只看該作者
我都是在職媽咪, 小女也是小一, 同樣有這問題, 早期每隻字都記不到入腦, 中英默書每次都不合格, 測驗重慘全級159 人 第 155 名,
真的哭左一場, 我自己認定小女應該比任何小朋友都愚蠢, 不停去教都唔識, 走去見學校社工訴說小女的情況, 聽完後心結解左了,
原因是佢升上小一, 同幼稚園好不相同已經有好大心理壓力, 在其他人前永遠都無讚佢, 次次都話佢蠢, 令佢在學校好唔開心, 上課無心機及無興趣, 所以問佢什麼事情都不同我講.
現在我改變方法了, 聽社工說, 先令佢在學校開心有心機, 但書本照温習, 不合格而有進步就讚下佢, 叫佢下次再努力d 拉, 不要怪責佢, 而現在雖然不是好叻, 都進步了好多, 記憶力好左及有改善, 老師同我講佢上課好開心及主動, 還成日同我講學校的事情.

所以不要灰心, 努力!!!

Rank: 5Rank: 5


1601
12#
發表於 07-12-17 10:30 |只看該作者
各位媽咪, 我哋一起加油, 加油, 加油 .....
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 5Rank: 5


1324
13#
發表於 07-12-17 14:22 |只看該作者
其實小朋友每日都返學咁多個鐘. 放學返到屋企仲要溫 3 hrs.
小朋友會唔會太大壓力呢 :


原文章由 judymychiu 於 07-12-14 17:09 發表
本人由學期開始到現在考試都付出了好大心機對我的仔女( 小三和小一) ,每天都要準時放工到地鐵站接他們,回到家中由7:00pm 到 10:00pm都是不停地對功課和溫習.機乎沒有看過電視.只希望他們専心學習考好成績.每逢星期六 ...

Rank: 5Rank: 5


3308
14#
發表於 07-12-19 03:25 |只看該作者
Hi judymychiu
I'm also a working mom and don't have much time to take care my kid's homework.  My kid is studying P.3 now.

I think 3 hrs every night to check homework and do revision is to tired for you and your kid.  

The teacher will check the homework, your role is to make sure they complete their homework.  Of course if they do not know how to do the homework, you will be there to provide the necessary guidance.  This will help your kid understand that studying and doing homework is their responsibility.  You will then use the time to play with them or understand them more, your kid and you will feel less pressure.

To ensure they will catch up the progress, you can try to
1) do weekly revision with them
2)  reward system - give them stickers to change small gift if they can
finish homework before you go home, the homework does not require correction etc

Don't feel depress, they are just small kids and there are a lot of test and exam in a life.  Add oil!

Rank: 3Rank: 3


164
15#
發表於 07-12-19 10:59 |只看該作者
Thank you so much for your suggestion !



原文章由 MsSleepy 於 07-12-19 03:25 發表
Hi judymychiu
I'm also a working mom and don't have much time to take care my kid's homework.  My kid is studying P.3 now.

I think 3 hrs every night to check homework and do revision is to tired for  ...

Rank: 5Rank: 5


2521
16#
發表於 07-12-19 11:16 |只看該作者
judymychiu,
妳的小朋友已經很乖了。小女都是小一生,大家一起努力吧!所有媽咪萬歲

Rank: 5Rank: 5


2521
17#
發表於 07-12-19 11:20 |只看該作者
MsSleepy,
我的女兒做功課奇慢,又倚賴我回家後同佢跟功課,我今晚都要試下用妳的貼紙獎勵計劃先

原文章由 MsSleepy 於 07-12-19 03:25 發表
Hi judymychiu
I'm also a working mom and don't have much time to take care my kid's homework.  My kid is studying P.3 now.

I think 3 hrs every night to check homework and do revision is to tired for  ...

Rank: 3Rank: 3


195
18#
發表於 07-12-19 12:44 |只看該作者
個女經常要求父母"陪"佢做功課,未必因為唔識, 但喜歡與爸爸媽媽一起的感覺絕對係人之常情!

如果試過乖乖地做完功課, 結果係"得閒溫吓書啦!"或是"乖勒!自己玩啦"就打發, 佢就整幾次黙書唔合格或考試肥佬逼你陪佢讀.........

小學生對做功課究竟係責任定興趣都好難分清楚.

不如試吓約定食飯後一齊玩打機,啤牌或捉棋, 等佢有目的快d完成啦




原文章由 Yingmom 於 07-12-19 11:20 發表
MsSleepy,
我的女兒做功課奇慢,又倚賴我回家後同佢跟功課,我今晚都要試下用妳的貼紙獎勵計劃先

Rank: 5Rank: 5


1948
19#
發表於 07-12-19 13:17 |只看該作者
如果小朋友係K3 時未曾體驗過「閱讀理解」是什麼﹐入到小一﹐我都唔知老師係課堂中有幾多時間教小朋友做題目的技巧!

如果識得晒d 字﹐當然會好啦! 但係一篇文章﹐點都會有字係唔識的;咁小朋友點去搵答案就係技巧嘞! 哩門功夫要慢慢黎架!

Judy, 如果星期六的補習班對功課沒有太大的幫助﹐cut 左佢啦! 一星期5日已經咁辛苦﹐唔好俾咁大壓力小朋友 —— 除非小朋友好喜歡那補習社!   小一﹐冇乜野好補。 如果父母要上班﹐子女功課不濟﹐咁就要搵功課輔導幫忙跟下平日的功課。 你一向自己跟得OK 就冇需要。

有d 補習班做得唔好﹐唔識教小朋友﹐適得其反﹐令小朋友更無心機學習呢!

最緊要令小朋友喜歡上學、喜歡學習;學得多當然好﹐但考試成績差未必相等於佢學唔到野﹐可能只係未能懂得 "手寫作答"而已!

Relax!  Then find out the problem, fix it bit by bit.
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


2521
20#
發表於 07-12-19 15:28 |只看該作者
亞女只不過是超級為食同慢條斯理啫,佢可以放學後用個多小時在家找食物同享受囉

原文章由 rohoy2k 於 07-12-19 12:44 發表
個女經常要求父母"陪"佢做功課,未必因為唔識, 但喜歡與爸爸媽媽一起的感覺絕對係人之常情!

如果試過乖乖地做完功課, 結果係"得閒溫吓書啦!"或是"乖勒!自己玩啦"就打發, 佢就整幾次黙書唔合格或考試肥佬逼你陪佢讀. ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖