關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問第一round計分法
發新帖
查看: 762|回覆: 3
go

請問第一round計分法 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


201
1#
發表於 08-1-10 14:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問第一round自行收生,同區有冇分加架﹖
係咪報邊間都得架﹖
   0    0    0    0

醒目開學勳章 王國長老


59485
2#
發表於 08-1-10 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


201
3#
發表於 08-1-11 14:14 |只看該作者
咁請問第一round計分,有冇話同區有5分咁架﹖

Rank: 3Rank: 3


325
4#
發表於 08-1-11 14:31 |只看該作者
原文章由 阿西 於 08-1-11 14:14 發表
咁請問第一round計分,有冇話同區有5分咁架﹖


沒有!:cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖