- 在線時間
- 150 小時
- 最後登錄
- 13-4-18
- 國民生產力
- 58
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 913
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 973
- UID
- 60110

|
RSG媽媽,
真係好多謝你嘅分享. 我個仔將會讀k1. 小學都想比佢讀官津校多d. 因為學校費用唔可以控制. 但課外活動容易d彈性處理. 經濟好學多d. 經濟無咁好. 參加少d. 唔駛無彎轉咁.
如果無你分享. 我都唔記得補習e樣事. 計計o下就算讀官津, 一個月都需要用唔少錢. 依家真係有個慨念了. thank you. : |
|