註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
大宅
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:27 發表 go go go go
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-13 16:31 發表 走漏眼tim
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:33 發表 yi,今次唔係come用呢個公仔: : :
原文章由 cyclmama 於 07-12-13 16:33 發表 love, 抽d時間睇4仔la.
原文章由 cyclmama 於 07-12-13 04:33 PM 發表 love, 抽d時間睇4仔la.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-13 16:29 發表 做完野, 剛剛趕得起.
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:36 發表 想問吓, 如果我今日買三文治明早食的話, 買那一種好D呢 ?? ( 因果汁加三文治只是 11元only)
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:38 發表 係唔係第一次第一呀 ?? 我忘記咗
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 16:36 發表 我今日成日比人罰企, 有得返埋自己位座好 , 就算唔第1都會 啦!!! 老細座左我個位攪機, 我唔想座其他同事的位OR垃圾位, SO寧願企~~不過而家對腳好攰!!! ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-13 16:40 發表 我尋晚見你d頭髮好直,d負離子整得好似幾好咁wor,我都想整but一諗到自己成日扎頭髮就唔想整,又驚整得唔好d頭髮傷左就無得攪