- 在線時間
- 54 小時
- 最後登錄
- 14-2-11
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 80
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 84
- UID
- 62882

|
真好啦!我囝囝和你的囡囡是同班的 ,日後真的要向你請教一下有關課堂內外的........... 。
原文章由 晞晴媽咪 於 07-10-26 01:26 硐表 
Hi coconutmilk,
唔該曬你呀 ! 其實呢題都幾熱門, 應該好多家長貼中....
八卦下, 你小朋友讀邊班嫁 ? 我囡囡係四甲班....唔知係唔係同班同學呢 ?
晞晴媽咪 ... |
|