關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 介紹NOTEBOOK FOR 小朋友??
發新帖
查看: 1021|回覆: 1
go

介紹NOTEBOOK FOR 小朋友?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1146
1#
發表於 07-12-12 12:01 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一


各位媽媽有冇好介紹呀
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 07-12-12 12:26 |只看該作者
介紹我就唔識喇 ! 但我想提醒一吓 要買夠一定容量喎
因為好多時D學習軟件都要安裝裝,容量都唔少架,
加上唔會話即時用完就剷掉 ,所以記住留意這點喔 !

原文章由 katrinaau2002 於 07-12-12 12:01 發表
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一


各位媽媽有冇好介紹呀
...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖