- 在線時間
- 124 小時
- 最後登錄
- 16-11-18
- 國民生產力
- 52
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 999
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 1245
- UID
- 72941
 
|
介紹我就唔識喇 ! 但我想提醒一吓 要買夠一定容量喎
因為好多時D學習軟件都要安裝裝,容量都唔少架,
加上唔會話即時用完就剷掉 ,所以記住留意這點喔 !
原文章由 katrinaau2002 於 07-12-12 12:01 發表 
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一
篇
各位媽媽有冇好介紹呀
... |
|