關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 揀英華好定舊小拔好?
查看: 6387|回覆: 27
go

揀英華好定舊小拔好? [複製鏈接]

Rank: 4


697
1#
發表於 07-11-26 12:41 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?
因英華明天要註冊了, 想聽完大家意見後快些决定, 不想hold住個位, 可以給其他人, 謝謝
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2528
2#
發表於 07-11-26 13:19 |只看該作者
DPS好難上番大拔架, 有排煩
而且斷龍後已經冇咁受歡迎,
我會揀英華
(unless你有弟妹跟尾)

原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 硐表
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?  ...

Rank: 5Rank: 5


1376
3#
發表於 07-11-26 14:05 |只看該作者
借問舊小拔--你係咪 20分架? 係咪一定番學校睇 result 呢?
...你們不要憂愁,因靠耶和華而得的喜樂是你們的力量.(尼 8:10)

Rank: 4


697
4#
發表於 07-11-26 21:12 |只看該作者
Thank you overview

Rank: 4


768
5#
發表於 07-11-26 22:14 |只看該作者
To: 小天使kiki
About 2 months ago, I read the newspaper that the allocation for DBS (Secondary section) would be DBS-primary section and 舊小拔. The rest of quota (~20 - 30) will be left for the others. Check the old newspaper, you will get the answer.


原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 硐表
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?  ...

Rank: 4


768
6#
發表於 07-11-26 22:52 |只看該作者
男拔外校生學額減七成 (明報) 10月 03日 星期三 05:10AM

【明報專訊】[url=]拔萃男書院
[/url]今年僅預留約20至30個學額,供非聯繫學校學生申請,數目較去年大減七成,料競爭更激烈。另外,直資名校拔萃男書院附屬小學的08/09年度小一入學申請,昨截止報名,共收


到1730份申請,比去年微跌,約12人爭一個學額。

附屬小學12人爭一學額

男拔萃中一提供6班約228個學額,過去約100個學額預留給外校生,但來年附屬小學有5班約150人直升中一,被稱為「舊小拔」的拔萃小學亦有50個學生直升,預留供外校生申請的中一學額大減。校長張灼祥表示,預計未來3年外校生學額供應將繼續緊絀,有待與舊小拔完全解除直屬關係,外校生的學位才能增加。

他又預計收生要求會提高,只取錄成績中上或音樂、體育有出色表現的學生,學校亦只會為200至300名學生面試。他又說,參與面試的學生需交50元報名費,沒有面試機會的學生則可免報名費。

男拔去年收到逾千份中一申請表,今年名額減少,校方預料競爭會更激烈。該校本月27日至12月14日接受中一入讀申請,簡介會將於11月27日舉行。男拔學位「渴市」,舊小拔一名女教師曾涉嫌收受3名家長共70萬元賄款,聲稱能協助其子女入讀男拔,其中一名家長涉嫌以58萬元「買」該校學位。

Rank: 3Rank: 3


177
7#
發表於 07-12-2 23:49 |只看該作者
Dear KiKi,

Do you mind to tell us which one have you decide finally? It is a tough decision...

What do you think of YH ?
-----------

原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 發表
英華收了, 舊小拔在第1輪插中咗, 但未決定到揀那間, 想詢問大家意見, 我自己是這樣想:
英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大
舊小拔現沒有直升男拔, 中學又要煩過
但我不太清楚那間教學 和品行會比較好呢?  ...

Rank: 3Rank: 3


308
8#
發表於 07-12-3 20:44 |只看該作者
DPS la (unless你有弟妹跟尾)

Rank: 3Rank: 3


161
9#
發表於 07-12-3 21:50 |只看該作者
據我所知, 在未來數年男拔會和舊小拔完全脫鉤. 這不在乎學校怎樣想, 是教育局的政策, 津小不能和直資學校有直屬關係.

所以要在升中時小煩惱, 英華是合理的選擇.

Rank: 4


798
10#
發表於 07-12-3 23:23 |只看該作者
舊小拔 現時三年級或以下的  已經 跟 男拔萃 脫鉤,  解除了直屬關係

原文章由 littlehipo 於 07-11-26 22:52 發表
........男拔萃中一提供6班約228個學額,過去約100個學額預留給外校生,但來年附屬小學有5班約150人直升中一,被稱為「舊小拔」的拔萃小學亦有50個學生直升,預留供外校生申請的中一學額大減。校長張灼祥表示,預計未來3年外校生學額供應將繼續緊絀,有待與舊小拔完全解除直屬關係,外校生的學位才能增加。...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-12-3 23:25 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3312
11#
發表於 07-12-4 00:44 |只看該作者
原文章由 小天使kiki 於 07-11-26 12:41 發表
...英華可一條龍直升中學, 但好像沒有舊小拔名氣大

如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案

Rank: 3Rank: 3


116
12#
發表於 07-12-4 06:58 |只看該作者
應該已在27號前做了決定,可以告訴大家嗎?

Rank: 5Rank: 5


1200
13#
發表於 07-12-4 09:00 |只看該作者

回覆 #12 小天使kiki 的文章

可唔可以話我知係小朋友讀邊間幼稚園?
如不方便公開, 請pm啦

Rank: 5Rank: 5


2625
14#
發表於 07-12-4 09:12 |只看該作者
Of course DPS is better la.

Rank: 5Rank: 5


2055
15#
發表於 07-12-4 09:46 |只看該作者
YW as no need to worry about secondary school.

Rank: 2


33
16#
發表於 07-12-4 10:39 |只看該作者
原文章由 丸媽媽 於 07-12-4 00:44 發表

如果能放下"名氣"呢份虛榮,就已經得出答案


你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting

[ 本文章最後由 hellomickey1 於 07-12-4 10:41 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4494
17#
發表於 07-12-4 12:41 |只看該作者
係呀!今年四年級係最後一界.

原文章由 木土土 於 07-12-3 23:23 發表
舊小拔 現時三年級或以下的  已經 跟 男拔萃 脫鉤,  解除了直屬關係

Rank: 2


52
18#
發表於 07-12-4 17:42 |只看該作者
其實,無左聯繫中學,幾年後可能DPS同KTS都幾近磅。

Rank: 3Rank: 3


161
19#
發表於 07-12-4 18:48 |只看該作者
原文章由 hellomickey1 於 07-12-4 10:39 發表


你講得冇錯
YW & DPS我都煩左好耐
英小+名氣+location or 英中+星級校長+校園設施
問左好多DPS既用家
最後選擇左YW
當然DBSPD is my first choice but still waiting ...

Good choice:

Rank: 2


84
20#
發表於 07-12-4 19:46 |只看該作者

回覆 #1 星級國民 的文章

我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖