關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 和富慈善基金李宗德小學 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !
查看: 92824|回覆: 92
go

李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 ! [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8338
1#
發表於 06-8-31 13:14 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪:

Thanks! 個list好正呀
我哋E班好多同學仔呀     
幼稚園同學兼小一同班都有3個    

Rank: 6Rank: 6


8338
2#
發表於 06-8-31 14:12 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
煒良媽咪 :

嘩 ! 原來我同你都超好彩呀 ! 家熹仔幼稚園同學仔同班既 , 又係有3個咁多呀 ! 簡直就係開心過中六合彩 !    

係呀! 有2個重住埋係隔鄰座, 第日返學/放學都可以互相照應     

Rank: 6Rank: 6


8338
3#
發表於 06-8-31 14:17 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
kiu36 :

係呀象印好多老友記用過都話ok , 果然係個好媽媽 , 哈 ~~ 話唔定 , 我會比人地感染 , 到時由無飯煮婦變返做個有飯煮婦啦 ! ^^

我都買咗"象印"比呀仔帶飯

Rank: 6Rank: 6


8338
4#
發表於 06-8-31 14:25 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
嘩 ~~~ 重要住隔離座添呀 ! 哈 ~~ 我都係呀 ! 佢地班幼稚園同學仔 , TOTAL 有5個收咗 , 有一個去咗B班 , 三個C班 . 一個E班 .... 有4個住嘉湖五期 , 都係我隔離左右呀 ! HEHE∼∼ 原來我地2個都好好彩呀 ! 哈 ~~

係呀我哋2個仔都好好彩呀

Rank: 6Rank: 6


8338
5#
發表於 06-8-31 15:13 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

kiu36 寫道:
煒良媽咪,

你仔仔會否搭校車或自行送? 下午飯呢? 你是否住翠湖附近呢?

我住天頌! 我仔會行路返/放學, 預計20mins左右. 午飯就工人送飯

Rank: 6Rank: 6


8338
6#
發表於 06-8-31 16:39 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

Janice 寫道:
煒良媽咪  & Kiu36,

我都有去睇過象印牌飯壺, 覺得都幾好, 小朋友應該可以handle. 你地買兩格 or 三格呀?

我買咗兩格! 我仔成日貪新鮮, 佢係屋企用飯壺食飯都預習過10次8次     

Rank: 6Rank: 6


8338
7#
發表於 06-9-4 19:08 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

Janice 寫道:
各位,

今日亞囡已經收到學生健康服務 / 學童牙科保健服務的表格, 請問學生編組應該填什麼呢 ? 因為我地冇小一派位證喎

教統局學位分配組曾寄出一封有關你已接受李宗德06/07之小一學位信, 內有小一入學申請編號

Rank: 6Rank: 6


8338
8#
發表於 06-9-4 20:14 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

JJ13E:

你有冇填寫過小一入學申請表(自行) 內也有小一入學申請編號

Rank: 6Rank: 6


8338
9#
發表於 06-9-6 11:33 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
係呢 ? 你仔仔係咪大仔嚟架 !? 可能佢表達能力好過細仔呀 , 我個仔坐地下就當然係好開心啦 ! 正如你話事齋 , 小朋友 , 邊個唔係咁樣長大 ..

星期一小息煒良都係講佢坐係地上食野, 我問佢點解, 佢話冇位坐, 而尋日佢就講有位坐啦

Rank: 6Rank: 6


8338
10#
發表於 06-9-6 11:44 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

APPLE媽 寫道:
connie3803,

我阿女住响天祐,佢跟婆婆住架!我今日問阿女,識咗幾多個同學仔?有冇叫家熹呀、童童呀咁!佢話一個都未識! 比佢激死! 不過佢話今日掉咗位喎!

我哋1E班尋日都掉咗位呀! 我諗老師想佢哋認識多d同班同學

Rank: 6Rank: 6


8338
11#
發表於 06-9-6 22:32 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
不過好好笑 , 我問佢 , 同學仔有冇請你食野呀 !? 佢話咩呀 , 你叫咗我唔好亂食人地d野啦 !(因為佢有好多食物都敏感) 我再問佢 , 咁你有冇請小朋友食小食呀 ? 佢答我話有 , 不過同學仔話"唔駛客氣" !

同學仔話"唔駛客氣"!~~~ 噤個位同學仔即係有請家熹食野囉

Rank: 6Rank: 6


8338
12#
發表於 06-9-6 22:44 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

JJ13E 寫道:
煒良媽咪:
      我仔仔吳澤銘都是1E,他告訴我班裏有一個很高的女孩已被他結識,叫**文,很可愛,下次聚會要邀請她。但在電腦上認煒良時他說一定沒有, 唉!眼中只有女孩。不過我也松了一口氣:想抱孫一定沒問題!哈哈哈- - -   

Hi! 同班同學! 我終於換咗相啦! 之前個張已年多了, 澤銘認唔出都唔奇
這正就是異性相吸啦

Rank: 6Rank: 6


8338
13#
發表於 06-9-8 12:39 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

[quote]
830mama 寫道:
煒良媽咪,

hi, 你呢張相我都認唔出係煒良, 同之前個張唔同哂, 真是大個

Rank: 6Rank: 6


8338
14#
發表於 06-9-8 12:40 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:
講你都唔信呀 ! 我間房有5個鬧鍾加2個手提 , 再加埋屋企電話都鬧我唔醒呀 !  

    

Rank: 6Rank: 6


8338
15#
發表於 06-9-8 13:19 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

Kubi 寫道:
請問上年有去簡介會既媽咪,多唔多人帶埋小朋友去呀?

我有帶! 係幼稚園安排有校車送我哋去

Rank: 6Rank: 6


8338
16#
發表於 06-9-13 11:29 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

connie3803 寫道:
P.1C
urgent ,
學生家課 :
英文(Eng) Phonics mobile(a)  ?

      

1E

英文(Eng)  bring Phonics mobile 'a'

我尋晚都揾唔到書

Rank: 6Rank: 6


8338
17#
發表於 06-9-13 11:47 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

家熹媽咪 寫道:

CONNIE "

唔好意思 , 遲咗覆你 , Phonics mobile(a) 意思係指 , MISS 派咗一張A5 既白紙 , 請小朋友喺白紙上畫一樣公仔 , 係同英文A 既PHONIC 發音一樣 ! e.g : Apple (畫蘋果) Ant (畫螞蟻) 等 .... 今日家熹咩都冇拎返嚟 , 我頭先先去另一個媽咪度拎返張工作紙(叫佢幫我copy) 咋 ! 唔係都幾大獲 ! 激死 !

前日煒良都帶咗一張A5再一半既紙返家, 上面畫咗一個蘋果, 但今日唔記得拎返校

Rank: 6Rank: 6


8338
18#
發表於 06-9-14 12:52 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

Janis&Jimmy 寫道:
前日阿囡手冊寫上"拼工",但我倒晒成個書包都揾唔到工作紙,問阿囡有冇派,佢又話冇,今日睇手冊又冇話佢欠功課, 請問有冇1E家長係有呢?

"拼工" - 一張工作紙做拼音練習 'a', 'o', 'e'

Rank: 6Rank: 6


8338
19#
發表於 06-9-14 12:54 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

JJ13E 寫道:
[size=x-large]天書  WO!

尋晚煒良都有話帶返'a'既圖畫返學校  

Rank: 6Rank: 6


8338
20#
發表於 06-9-14 12:57 |顯示全部帖子

Re: 李宗德 _ 龍仔龍女開學喇 !

WW 寫道:

Janice,
美勞用品係放係學校 ga, 我買台墊俾囡當 desk cover.

餐枱墊適合嗎
‹ 上一主題|下一主題