關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你哋既小朋友派左成績表未?
查看: 4336|回覆: 21
go

你哋既小朋友派左成績表未? [複製鏈接]


5918
1#
發表於 07-11-15 09:44 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1173
2#
發表於 07-11-15 10:23 |只看該作者
today!! 我諗中中地啦...因早日巳在堂上做改正.

Rank: 5Rank: 5


1272
3#
發表於 07-11-15 10:39 |只看該作者
我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !

原文章由 licarol 於 07-11-15 10:23 硐表
today!! 我諗中中地啦...因早日巳在堂上做改正.

Rank: 3Rank: 3


373
4#
發表於 07-11-15 12:27 |只看該作者
星期六派成績表, 我諗都ok掛 !

Rank: 5Rank: 5


2798
5#
發表於 07-11-15 14:26 |只看該作者
原文章由 BonnieKam 於 07-11-15 10:39 硐表
我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !


Hello,

BonnieKam,

17/11/07 Parents Day 派成績表.

Rank: 5Rank: 5


1272
6#
發表於 07-11-16 14:47 |只看該作者
大家好, 今朝早同囝囝去學校攞左成績表, 152人考36,
其實平均分同二年級時差唔多, 但全級名次跳前左好多,
所以應該係其它小朋友退步左, 並唔係因為囝囝叻左,
所以我同囝囝講千萬不要自滿, anyway 我會繼續鼓勵佢,
希望佢下次英文科會有進步就好了


原文章由 BonnieKam 於 07-11-15 10:39 硐表
我囝囝(P.3)聽日派成績表, 我諗都係中中地啦 !


5918
7#
發表於 07-11-16 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1272
8#
發表於 07-11-16 15:48 |只看該作者
乜你囝囝學校無出通告話會係邊日派成績表咩 ?

多謝你, 其實我囝囝d成績不嬲都好飄忽架,
very unstable 今次考36,下次可能跌到5X
甚至6X都唔出奇(因為佢舊年2年班時就係咁),
所以我都唔會特別開心, 只係希望佢不要自滿,
繼續努力我已經好開心啦 !


原文章由 小傑媽媽 於 07-11-16 15:11 硐表
BonnieKam,
恭喜晒!你囝囝好叻呀!
去年最後一次考試,我個仔只係考到5x咋,當時我真係失望到想 !今次仲未派成績表,唔知會唔會係今日派呢?好擔心呀!


...

Rank: 2


79
9#
發表於 07-11-16 21:53 |只看該作者
仲未呀!要下星期六24號先見家長攞成績表,但就近日已對試卷,分數就比以往低咗,但仔仔話全班都係咁喎,信住佢先啦


5918
10#
發表於 07-11-17 01:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12810
11#
發表於 07-11-17 11:34 |只看該作者
我細的那個是〝阿駝行路〞中中地囉....

Rank: 4

醒目開學勳章


956
12#
發表於 07-11-18 22:35 |只看該作者
小傑媽媽

我呀囡係讀小一架,上星期六已經返學校攞左成績表,
159人考10 ,我想問下只有小一有家長日,
其他班級冇家長日架

原文章由 小傑媽媽 於 07-11-17 01:37 硐表
冇呀,除左一年級上學期要家長到校攞成績表之外,學校都唔會出通告話幾時派成績表,要個小朋友攞左張成績表返黎先知道原來已經派左…我覺得學校呢個做法唔係咁好囉…

...

Rank: 6Rank: 6


5912
13#
發表於 07-11-19 00:15 |只看該作者
12月1日派, 要去學校見老師, 試卷已派了, 未知名次怎樣


5918
14#
發表於 07-11-19 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2960
15#
發表於 07-11-19 11:07 |只看該作者
你地就好啦, 有得派成績表, 我個仔間學校係無得派架..........出奇嗎??? 要第埋出年1月第2次試(即係上學期考完晒之後), 仲要等到2, 3月先至會派.  我真係想問一千次, 出年2, 3月先派, 派俾我仲有咩用呢???!!!!!!!

Rank: 4

醒目開學勳章


956
16#
發表於 07-11-19 15:11 |只看該作者
多謝晒姨姨我比個叻叻Angel先
不過,呀女一定唔係全班第一囉,因為係我取成績單
前見到呀女同學仔既媽咪,問佢佢呀女考成點,
佢話考得都幾好啦,不過,冇諗過會考到全級第三喎,
所以我就知道呀女唔會全班第一囉 :
你個仔都好叻呀,小一時考得咁好,現在小二應該
都冇問題既,放心啦...:D :D
知道成績後記得上黎報喜呀




原文章由 小傑媽媽 於 07-11-19 00:44 硐表
nono913,

嘩!你囡囡真係好勁喎,咁全班咪考第一 ?,舊年我個仔讀小一時最好嗰次係測考三,都係考全級12咋…等姨姨我比個叻叻Angel先…[img]http://www.hkicons.com/_112.gifhttp://www.hkicons.com/_116.gif[/img]

我哋 ...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
17#
發表於 07-11-19 15:41 |只看該作者
你地咁早派成績表嘅?
我仔聽日先測最後一科咋,
而且只係測驗又未考試,
我仔一年派兩次成績表,
第一次農曆年之後,
第二次放暑假之前。

Rank: 5Rank: 5


2855
18#
發表於 07-11-19 16:11 |只看該作者
囝囝學校測驗不計名次(考試才計名計), 加上而家測驗卷已分別收到, 咁已經知道囝囝平均分啦, 12月1日見家長派成績表都係比家長見下班主任了解下學生在校情況.


5918
19#
發表於 07-11-19 18:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4

醒目開學勳章


956
20#
發表於 07-11-19 22:31 |只看該作者
嘩...你仔仔好叻呀...
希望你仔仔快d好番,唔駛媽咪咁擔心啦... :

原文章由 小傑媽媽 於 07-11-19 18:25 硐表
小傑今日終於派左成績表啦,佢今次考得都唔錯,全級167人考第6,成績比我預期好,所以我都好開心:loveliness: !不過,成績都係其次,而家最緊要係佢個病快d好返,我真係好擔佢呀…:cry:
希望大家既小朋友都考到滿意既成績啦!:victor ...

[ 本文章最後由 nono913 於 07-11-19 22:34 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖